alimentatie verlagen via rechter
Re: alimentatie verlagen via rechter
Oke fijn bedankt voor je antwoord! Dan nemen we dat voor alle zekerheid mee in de rechtzaak en laten het vastzetten in de beschikking.
Overigens is een wijziging van omgangsregeling ook een geldige reden om herziening van alimentatie aan te vragen, er hoeft dus niet altijd een financiële reden te zijn.
Altijd vast laten leggen en niet op eigen houtje gaan inhouden, anders heb je het LBIO op je dak, omdat er niet verrekend mag worden, zonder een uitspraak van de rechter.not fair schreef:Oke fijn bedankt voor je antwoord! Dan nemen we dat voor alle zekerheid mee in de rechtzaak en laten het vastzetten in de beschikking.
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
Re: alimentatie verlagen via rechter gelukt!
Hallo allemaal,
Zoals beloofd de uitslag van de rechtzaak!
Vandaag binnen gekregen en wij vieren feest!
Van 250 euro naar 53 euro! En met terugwerkende kracht vanaf 1 april 2015. Als we eerder een rechtzaak waren gestart hadden we zelfs meer terug gekregen. Maar daar ging het allemaal niet om. Gerechtigheid! Eindelijk financieel lucht! En mijn 2 dochters kan ik meer bieden financieel! Ik hoop dat er veel zijn die dit lezen en hierdoor moed krijgen om ook hun gerechtigheid te krijgen! Als je in je recht staat en je kan het bewijzen zeg ik doen!!!
Bedankt voor jullie steun en tips!
En succes met een eventuele rechtzaak!
Groetjes van een tevreden papa!
Zoals beloofd de uitslag van de rechtzaak!
Vandaag binnen gekregen en wij vieren feest!
Van 250 euro naar 53 euro! En met terugwerkende kracht vanaf 1 april 2015. Als we eerder een rechtzaak waren gestart hadden we zelfs meer terug gekregen. Maar daar ging het allemaal niet om. Gerechtigheid! Eindelijk financieel lucht! En mijn 2 dochters kan ik meer bieden financieel! Ik hoop dat er veel zijn die dit lezen en hierdoor moed krijgen om ook hun gerechtigheid te krijgen! Als je in je recht staat en je kan het bewijzen zeg ik doen!!!
Bedankt voor jullie steun en tips!
En succes met een eventuele rechtzaak!
Groetjes van een tevreden papa!
Goed Nieuws Not Fair!!!
Alleen is het afwachten wat er volgens jaar weer gaat gebeuren. Gelukkig nu wat financiële ruimte.
Alleen is het afwachten wat er volgens jaar weer gaat gebeuren. Gelukkig nu wat financiële ruimte.