Nieuwe gezinssituatie maakt niets uit voor vaders.

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Nieuwe gezinssituatie maakt niets uit voor vaders.

Bericht door sdwv »

meemee Geplaatst: 29 Mei 2006 01:13 pm Onderwerp: Nieuwe gezinssituatie maakt niets uit voor vaders.

--------------------------------------------------------------------------------
HElaas blijkt het nu maar weer dat vaders er altijd weer slecht afkomen. Ik ben sinds 5 jaar gescheiden het drie kinderen uit dat huwelijk en helaas door slechte communicatie en het dominante gedrag van mijn ex zie ik mijn kinderen sinds 1,5 jaar niet meer omdat die situatie niet meer te houden was. De kinderen waren niet meer op hun plek en ik mocht blij zijn als ik ze 24 uur in twee weken zag. Nu ben ik dus sinds 3 jaar gelukkig getrouwd en heb ook uit dit huwelijk een dochter van 2 jaar. Mijn vrouw is uit nood gestopt met werken om voor onze dochter te zorgen. Maar nu blijkt dat zij altijd zal moeten blijven werken om voor haar eigen kosten op te draven. Zij moet minimaal 50 procent van de vaste lasten ophoesten anders kunnen we niet rond komen. Een nieuw gezin mag je als vader dus eigenlijk niet beginnen omdat de nieuwe partner er altijd de duppen van zal zijn. Hoe is het mogelijk dat je als vader zijnde alleen maar goed bent om met geld over de brug te komen en voor de rest je mond maar dicht moet houden en je eigenlijk volgens het rechtsysteem geen recht hebt om een nieuw gezin en een nieuw leven op te bouwen. Wie kan mij dit uitleggen dat de vrouwen zoveel macht kunnen hebben in het leven wat betreft het inkomen en vermogen van de man. Waarom zijn wij degene die moeten betalen en krom moeten liggen terwijl zij misschien wel een nieuwe man hebben met heel veel geld en rustig stil kunnen rond komen en zich nergens druk om hoeven maken. Wij snappen in ieder geval het rechtsysteem niet meer. HEt verzoek om vermindering van alimentatie is afgewezen en mijn nieuwe vrouw moet maar blijven werken en mag niet bij haar eigen kind zijn omdat er aan de andere kant een ex op haar luie kont zit en het geld gewoon binnen krijgt en wel bij haar kinderen thuis mag blijven en mag genieten van de eerste levensjaren van haar kind. Krom krom krom en ander woord hebben wij er niet voor. De regels en wetten in nederland lopen compleet tegen elkaar in. De ene vrouw heeft wel de rechten en de ander niet. En dit alleen maar omdat zij getrouwd is met een gescheiden man en hem misschien wel weer opnieuw kan laten genieten van het leven.
Gesloten