alimentatie

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

alimentatie

Bericht door sdwv »

gielen5130 Geplaatst: 14 Feb 2006 02:24 am Onderwerp: alimentatie

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal ik ben chris de vader van chelsea we zijn pas uit elkaar na echt 1.5 jaar elende nu mag ik haar mondjes maat zien maar nooit samen iets doen dat doet veel pijn nu kreeg ik laatst een brief van de sociale dienst ivm alimentatie chelsea heeft niet mijn achter naam en heb ik gehoord dat ik nu geen alimentatie hoef te betalen maar kan hier nergens een duidelijk antwoord op krijgen me ex heeft een uitkering en wil natuurlijk betalen maar liever niet aan de sociale dienst ik ben ook een recht zaak begonnen voor een omgangs regeling omdat dit samen niet lukt na veel pogingen ga tevens voor gedeelde voogdij maar de kans daarop is heel klein hoop dat iemand mij kan helpen met mijn vraag bijvoorbaat dank wanhoopige vader chris


marco Geplaatst: 14 Feb 2006 09:23 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
hoi chris
alimentatie voor je kind moet toch geen probleem zyn?
en ja omgang met je kind ,wees bly als je nog wat omgang hebt de meeste op deze site zyn al jaren van omgang verstoken.
hou je ex maar wat tevriend dat komt jezelf en je dochter ten goede.
veel succes er leven genoeg mensen met je mee die in hetzelfde schuitje zitten. gr.marco


Rick Geplaatst: 20 Feb 2006 05:56 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Inhakend op mijn bovenbuurman, inderdaad achternaam of niet dat maakt niets uit. En inderdaad al zie je haar maar weinig ik zie mijn 2 meiden al bijna 6 jaar niet dus koester wat je hebt en slik je trots in hoe moeilijk dat ook is

Strekte en wijsheid toegewenst,


Rick
Gesloten