RvK positief advies, rechter beslist anders..grrr

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
koenver
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 21
Lid geworden op: 29 okt 2009, 14:12

RvK positief advies, rechter beslist anders..grrr

Bericht door koenver »

Na 3 jaar is eindelijk mijn zoon aan mij toegewezen, daar mijn ex er een zooi van maakte. (weglopen van hulpverlening oa jeugdzorg, Lindenhout) een AMK melding die terecht was.... Nu is de hoofdverplijfplaats eindelijk gewijzigd naar mijn adres...
RvK en Jeugdzorg vinden mijn ex zo'n lastig geval dat ze in gesprekken graag met zijn tweeen zijn, bang dat ze agressief wordt en flipt. Zeer recentelijk heeft zelfs daarom Rvk geadviseerd om de omgang met haar op te schorten. In het rapport naar de rechtbank over de hoofdverblijfplaats werd nl ook fysieke en psychische kinder- mishandeling genoemd. En zij adviseerden ook dat omgang pas plaats mocht vinden met haar indien de gezinsvoogd de situatie veilig achtte... (heeft me 3 jaar tijd gekost om Rvk te overtuigen, staan ze eindelijk voor 150% aan mijn kant...)...komt er een druif van een rechter die de hoofdverblijfplaats wel wijzigd, maar zegt dat de omgang onvoorwaardelijk moet plaatsvinden...wel of geen gezinsvoogd...want de de er was volgens hem sprake van mogelijke kindermishandeling... (rapport RvK : heeft het over structurele kindermishandelijk)...(noot: het is wel zo dat mijn zoon geen gebroken benen heeft en dergelijk..maar de druk die zij uitoefend is extreem en mijn zoon van 9 jaar is doodsbang van haar)...

de les..al heb je de RvK achter je...het lijkt wel waar te zijn wat de rechtelijke macht betreft over willekeur en verhalen over zachte heel meesters..

noot: mocht het te grof zijn voor de moderator wat hier staat, dan wil ik hem graag een copie van het officiele RvK onderzoek sturen, zodat deze ook kan constateren dat het hier geen blaam betreft...
Gesloten