Hoe krijg ik weer mijn zoon te zien

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Hoe krijg ik weer mijn zoon te zien

Bericht door sdwv »

IkMisLuuk Geplaatst: 23 Jul 2006 07:29 pm Onderwerp: Hoe krijg ik weer mijn zoon te zien

--------------------------------------------------------------------------------
Bestaat er een mogelijkheid die mijn ex verplicht om met mij over de omgangsregeling van mijn zoon Luuk te praten?

Volgens het Riagg moet ik afwachten tot Luuk weer contact opneemt.

Na de scheiding in 1999 is de omgangsregeling twee jaar goed gegaan (om de twee weken zag ik Luuk een weekend). Daarna heb ik een vriendin gehad die niet zat te wachten op een man met kind. De omgangsregeling is toen onregelmatig gegaan, meestal vakanties. Mijn ex had hiervoor geen begrip en communiceert alleen met aangetekende brieven. Ik heb me vreselijk verscheurd gevoeld tussen zoon en vriendin. Het duurde drie jaar voor dat de relatie over was omdat ik mijn zoon niet kon missen. Vriendin was erg rancuneus dat ik de relatie verbrak. Luuk was echter blij dat ze er niet meer was. In de grote vakantie vorig jaar hebben we een fijne week gehad. 'Als ik met mijn moeder ben geweest, mag ik dan weer komen?'. Echter daarna hoorde ik niets meer, had Luuk geen tijd, kreeg ik (na maanden bellen) een mail waarin Luuk aangaf 'geen contact meer te willen hebben'. Volgens mijn ex is dat Luuk zijn beslissing, maar wil er niet met mij over praten.
Gesloten