wie weet het en kan mij helpen?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

wie weet het en kan mij helpen?

Bericht door sdwv »

andre Geplaatst: 23 Jun 2006 08:28 pm Onderwerp: wie weet het en kan mij helpen?

--------------------------------------------------------------------------------
Mijn ex vrouw wil via de rechter alleen ouderlijk gezag.Dezelfde rechter heeft mij een omgangs regeling geven die mijn ex niet na komt.Elke keer als ik daar verschijnt word de politie gebeld en als ik niet uitkijk word ik ook nog afgevoerd ondanks dat ik in mijn recht staat.Ik heb voor de goede orde en voor de rust in mijn leven gekozen en mijn dochter met rust gelaten ik stuur haar zo nu en dan een kaartje.Anderhalf jaar geleden heb ik haar voor het laatst gezien ,mijn ex geeft nergens informatie over.Naar een advocaat kan ik niet want ik heb een eigenhuis met teveel overwaarde dus ben afhankelijk van mijn salaris.Wie herkend dit of weet wat te doen of bij welke instantie ik moet zijn. P.S. ik voel me door het nederlands recht meer een zaaddonor dan vader ondank ik voor het vaderschap heb gekozen.


Nieky Geplaatst: 23 Jun 2006 10:19 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi André. Helaas kan ik je niet helpen met een gouden tip. Je staat zeker niet alleen in jouw verhaal. Dit komt zo veel voor!
Maar een kind blijft altijd loyaal naar beide ouders. Later, als het groot is, komt het je zeker opzoeken. Het enige wat je nu kunt doen, is je inzetten voor de algemene zaak, totdat de politiek goede rechtsregels heeft ingesteld. Er is nog veel te doen, juist omdat er erg veel geld omgaat in de echtscheidingsbusiness. Deze belangen zijn belangrijker voor de politiek dan jouw verdriet.

Sterkte,
Nieky
Gesloten