een rancuneuze ex heb je voor het leven

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

een rancuneuze ex heb je voor het leven

Bericht door sdwv »

Peter21 Geplaatst: 19 Jun 2006 03:54 pm Onderwerp: een rancuneuze ex heb je voor het leven

--------------------------------------------------------------------------------
Als je ex je publiekelijk voor alles heeft uitgemaakt omdat er niet genoeg geld betaald wordt, als je ex voortdurend van vriend wisselt om er financieel wat beter te worden, als je ex om het jaar de kinderen laat wennen aan haar nieuwe vriend, als je ex zichzelf vooropstelt in plaats van kinderen centraal. Als je ex bij alles wat ze doet roept dat het `in het belang van de kinderen is`... dan heb je een heel vervelende ex.

Het kan echt anders, getuige de wijze waarop mijn vrouw en haar ex met elkaar omgaan. Daar is nooit ruzie, worden de kinderen omringd met liefde, is alles duidelijk voor ze, is geen woede, frustratie en strijd. Ik ben er bijna jaloers op.
Als alle exen zo met elkaar omgingen was er wellicht niet eens oorlog.

De moraal van het verhaal? Stel je kinderen centraal in alles wat je beslist, hou je hoofd koel. Kinderen delen als de tijd er rijp voor is een rekening uit aan de persoon die er recht op heeft.

Peter


versl166 Geplaatst: 19 Jun 2006 06:31 pm Onderwerp: Dat zou ik ook gewnst hebben,Maar helaas

--------------------------------------------------------------------------------
De situatie zoals jij die schetst Peter, zou een droom zijn voior vele dwaze vaders, maar helaas wat ik of velen ook doen ,wij zitten in de hoek waar allleen maar geschopt wordt,maar ik schop niet terug....,,,
Nee hoor ik probeer de kindren zo goied en zo kwaad als het kan er buiten te houden.
ondanks dsat zij al opgedraait zijn , maar het blijft de moeder van de kindren hoe kwaad ik ook op haar ben.
Gesloten