vervolg2 leugens tijdens procedure

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Michel
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 aug 2008, 17:10

vervolg2 leugens tijdens procedure

Bericht door Michel »

Wel, de leugens hebben zich tegen de moeder gekeerd. De jongste zoon is uit zich zelf weggelopen bij haar en is naar mij toe gekomen en woont nu al twee maanden bij mij. De oudste zoon is ook wer bij mij gekomen. Moeder zelf is direct nadat de jongste weg was bij haar naar haar nieuwe (lees oude) vriendje vertrokken en heeft niets meer laten horen. Mijn zoons zien en horen hun moeder niet sindsdien en aandringen van mijn kant naar haar toe levert geen enkel resultaat.

Dit had ik niet verwacht op deze wijze. Dat de jongste de stap zou wagen wel, omdat hij het negatieve gepraat over mij zat was en dikwijls ruzie had met zijn moeder over haar wangedrag. Maar ik ken die vrouw niet zo. Ik had nooit of te nimmer kunnen vermoeden dat zij haar kinderen zou laten stikken. In de 21 jaar dat wij samen waren heb ik haar niet zo leren kennen.

Natuurlijk is het heel fijn om je kinderen bij je te hebben, maar het was toch ook wel goed geweest als moeder hen ook zou zien.

De jongste is overigens wel gehoord door de rechter, op zijn eigen verzoek. Daar heeft hij de situatie kunnen uitleggen. Dit dankzij de tip op mijn vorige bericht op deze site.
Gesloten