dwarsliggen

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

dwarsliggen

Bericht door sdwv »

jcmuizer Geplaatst: 29 Jan 2006 01:47 pm Onderwerp: dwarsliggen

--------------------------------------------------------------------------------
hallo,ik heb een omgangsregeling getroffen via de rechter alleen werk in de vol-continu verleden jaar is het aangepast aan mijn rooster maar nu wilt mijn ex dat ik me eigen aan de uitspraak van de rechter houd daar de uitspraak van de rechter om het weekend is en de helft van de vakantie`s en dat ik er dan ook nog vrij voor moet nemen zodat ik alle aandacht aan mijn kinderen kan besteden is dit voor mij onmogelijk.tevens is het ook zo dat ze de datums heeft aangegeven wanneer ze bij mij zouden zijn dat is niet om het weekend en ook niet van elke schoolvakantie de helft moet ik me daar aan houden.heb wel toegezegd dat ik ze om het weekend gaat nemen(proeftijd van 3 maanden) met medeweten van mijn kinderen dat ik er niet heel het weekend voor ze kan zijn en dat ze de meeste tijd bij mijn vriendin zijn en ze ook thuis brengen.ze probeert me op alle vlakken dwars te liggen zelfs vorig jaar had ik haar gevraagd of ze met de grote vakantie en met kerst een week naar duitsland mochten ze heeft daar mondeling in toegestemd en met de kerst laat ze vier dagen van tevoren weten dat de kinderen niet meemogen.ze wist ook dat ik geen identiteitskaarten voor de kinderen had (heb daar ook niet bij stil gestaan)en ze zijn met de grote vakantie meegeweest dit heeft ze in een brief aan haar advocaat laten weten wat er had moeten gebeuren als ik niet kon aantonen dat het mijn kinderen waren. ze eist ook dat ik mee gaat betalen aan kleding voor de kinderen. dus haar wil is wet nou mooi niet want daar stem ik niet mee in maar wat kan ik het beste doen.kunnen jullie mij een goede advocaat adviseren. groeten Jaap


NBC-master Geplaatst: 31 Jan 2006 11:38 am Onderwerp: dwars

--------------------------------------------------------------------------------
noormaal gaat het in goed overleg
maar dat is in jou geval niet zo ...
je kan een bij vangen met honing of door te slaan
honing werkt bij deze better.
gr andre'
Gesloten