Het machtspelletje

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Het machtspelletje

Bericht door sdwv »

laurens Geplaatst: 02 Jan 2006 07:19 pm Onderwerp: Het machtspelletje

--------------------------------------------------------------------------------
Ik zal mezelf even in het kort introduceren.



Mijn naam is Willem en ben nu ruim 3 jaar gescheiden, heb 2 kinderen van 4 en 7 jaar en heb sinds 2 jaar een erg lieve vriendin die het overigens waanzinnig goed met de kinderen kan vinden.



De omgang met mijn ex verloopt al vanaf het begin erg moeizaam. Het moet gaan zoals zij het altijd wil. Vaak heb ik daar maar aan toe gegeven om geen gezeur te krijgen. De laatste 2 jaar ga ik hier steeds meer tegen in en benoem ik ook de dingen steeds beter. Afgelopen woensdag heb ik de kinderen terug gebracht en vroeg mijn ex hoe laat ik de kinderen zaterdag kom halen. En zij melde dat de kinderen om 14.30 terug moeten zijn( normaal om 18.30 uur op een standaard omgang dag) Echter mijn vriendin heeft met haar familie een reünie van 1400-1600 uur en wij gaan daar ook heen.

Op dat moment was er geen discussie meer om 14.30 uur de kinderen terug anders krijg je ze niet meer mee. U begrijpt natuurlijk wel dat ik gewoon naar de reünie ben gegaan en we hebben de kinderen om 16.15 uur terug gebracht zodat zij (mijn ex) nog naar haar ouders kon gaan.

Mijn vraag is als ik ze niet mee krijg a.s. di avond wat moet ik dan doen?



Zelf heb ik het idee om aangifte bij de politie te doen, het moet maar eens afgelopen zijn met het machtspelletje.

Willem


Kees Geplaatst: 04 Jan 2006 10:04 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Hi Laurens, je bent op het juiste pad. Als je ex je kind niet meegeeft is het inderdaad belangrijk om op een rustig moment van de dag bij de politie (zonder emoties te tonen) langs te gaan. Zorg altijd dat je een mini dossier hebt. Men probeert nogal snel ouders weg te sturen. De politie moet je vragen een mutatie te maken. Tevens adviseer ik je een onderhoud aan te vraag met de wijkagent. Het is belangrijk dat ze kennis van zaken van het dossier hebben. Laat het groeien todat je genoeg munitie hebt voor je advocaat. Denk eraan wees altijd zakelijk en gooi zelf nooit met modder, noteer en registreer alles. Suc6

Kees
Gesloten