Mijn SOAP

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Mijn SOAP

Bericht door sdwv »

bevend Geplaatst: 06 Aug 2005 11:09 am Onderwerp: Mijn SOAP

--------------------------------------------------------------------------------
In de afgelopen 2 - 2.5 jaar ben ik verwikkeld geraakt in een bizarre situatie, waarbij tot mijn verbijstering kinderen als menselijkschild worden gebruikt.

Het eerste gedeelte van de strijd speelde zich af binnen de relatie, om deze te behouden. Zij was 24/24 met andere zaken, dan met het gezin of onze relatie. Elk argument werd (en wordt nog steeds) te pas of te onpas en ongeacht de context gebruikt. Nadat ik had aangegeven te willen scheiden, vluchtte zij zonder aanleiding met de kinderen, ik woonde toen al elders.

Hierna heb ik een compleet drama waargenomen. Op www.SOS-papa.nl (Hulp --> internet hulpdienst) staat een leuk lijstje: ik heb ze bijna allemaal meegemaakt. Additioneel zijn de bedreigingen door haar nieuwe (marrokaanse) partner van mij, mijn omgeving, een jeugdzorg medewerkster, dit leidde tot een ots stelling, geboorte van een nieuw kindje, etc. Ben geen psycholoog, maar het heeft toch alles weg van borderlinegedrag.

Het ergste is mijn verbijstering, naar mijn idee behoor je bij een scheiding de zakelijke verwikkelingen zo snel mogelijk af te wikkelen, zodat je kunt rouwen en je beide je verantwoordelijkheid als ouder(s) kunt invullen.

Het stomme is dat het allemaal al eerder gebeurt is bij de vader van de jongens: het is een filmrolletje wat opnieuw afloopt. Dat ik jaar verhalen destijds geloofd heb...

Na voorlopige voorzieningen kwam er een omgangsregeling opgang, hier heeft zij zich zeer onregelmatig aangehouden. Nadat zij een nieuwe partner kreeg stopte deze volledig. Ons prachtig dochtertje heb ik nu al een jaar niet meer meegemaakt, anders dan 2.5uur bij de RvdK, Dit ondanks vele rechtzittingen en ots stellingen.

Ik snap deze respectloze ongerichte vernietigingsdrang niet. Niet alleen de vaders en grootouders treft ze, maar ook de kinderen worden zwaar getraumatiseerd.


Robert Geplaatst: 21 Dec 2005 10:40 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi bevend,
wat een triest verhaal weer... probeer niet op te geven en altijd aan het belang van je kind te denken! Mijn ex deed ook lange tijd moeilijk (understatement) maar ik heb gevochten met het recht aan mijn zijden. Het heeft uiteindelijk 3 jaar geduurd maar nu zie ik mijn zoon tenminste weer en het contact tussen hem en mij is supergoed. Uiteindelijk kan niemand tussen echte liefde komen!
Gesloten