kan ook anders

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

kan ook anders

Bericht door sdwv »

hugo Geplaatst: 04 Aug 2005 11:16 pm Onderwerp: kan ook anders

--------------------------------------------------------------------------------
sinds half mei lig ik in scheiding niet geheel onverwachts maar de klap kwam hard aan vooral omdat we net op vakantie waren gewees en het best lekker verliep ook de avond voor dat ze me het vertelde hadden we nog sex gehad ze was lesbies vertelde ze mij op dat moment sloegen bij mij de stoppen door. Na vele telefoontjes en flinke ruzie hadden we afspraken gemaakt over beoek aan me dochter dit liep vrij redelijk tot ze weer begon met ruzie maken in het bijzijn van me dochter ik ben weggegaan later belde ze me op en bood haar excuus aan op woensdag maakte wij de afspraak dat ze vrijdag zou komen het werd niksze kwam niet opnieu een afspraak gemaakt voor de donderdag en ja ze kwam maar niet met me dochter maar met haar stiefvader en moeder om spullen uit huis te halen hierbij is zelfs de politie bij betrokken geweest een dag later heb ik me exschoonmoeder gebeld en haar het verhaal eens verteld zij wist niet van de afdpraak door haar bemideling loopt het nu goed en zie me dochter eens per 14 dagen ook wtelijk vastgelegd.
en ook bel ik 2 x per week haar op.
gelukkig is het contackt tussen mij en me ex redelijk goed.
Toch heb ik het vaak moeilijk en mis me dochter heel erg.


LK Geplaatst: 20 Dec 2005 01:41 am Onderwerp: Re: kan ook anders

--------------------------------------------------------------------------------
hugo schreef:
sinds half mei lig ik in scheiding niet geheel onverwachts maar de klap kwam hard aan vooral omdat we net op vakantie waren gewees en het best lekker verliep ook de avond voor dat ze me het vertelde hadden we nog sex gehad ze was lesbies vertelde ze mij op dat moment sloegen bij mij de stoppen door. Na vele telefoontjes en flinke ruzie hadden we afspraken gemaakt over beoek aan me dochter dit liep vrij redelijk tot ze weer begon met ruzie maken in het bijzijn van me dochter ik ben weggegaan later belde ze me op en bood haar excuus aan op woensdag maakte wij de afspraak dat ze vrijdag zou komen het werd niksze kwam niet opnieu een afspraak gemaakt voor de donderdag en ja ze kwam maar niet met me dochter maar met haar stiefvader en moeder om spullen uit huis te halen hierbij is zelfs de politie bij betrokken geweest een dag later heb ik me exschoonmoeder gebeld en haar het verhaal eens verteld zij wist niet van de afdpraak door haar bemideling loopt het nu goed en zie me dochter eens per 14 dagen ook wtelijk vastgelegd.
en ook bel ik 2 x per week haar op.
gelukkig is het contackt tussen mij en me ex redelijk goed.
Toch heb ik het vaak moeilijk en mis me dochter heel erg.


Triest. Sterkte zou ik zeggen. Doch besef wel dat men jarenlang het heeft gepresteerd zo om vaders als stront te behandelen en niet als gelijke ouder van kinderen, met als gevolg ziekte bij kinderen ook.
Het wordt hoog tijd dat men als hulpverlening aan waarheidsvinding gaat doen en gaat bezien of mensen gewoonweg wel gezag mogen hebben of tot opvoeding geschikt zijn van kinderen. Dergelijke moeders beschouwen gewoonweg vaak een kind als een soort eigendom, onderdeel inboedel, gelijk de piano, ook al zou je dat niet denken nu wellicht. U heeft toch net zo veel rechten althans zo hoort het te zijn ook voor het kind overigens op evenveel tijd met het kind als de andere ouder?
Maar moeders kunnen en konden gewoonweg met allerhande opgevoerde redenen, ook al was het geen werkelijkheid, de dans ontspringen onder de plu van zogenoemde gedragsdeskundigen ook.
Ook al werd alles aan elkaar gelogen.


gr. LK
Gesloten