wachten op de dag

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
manfredegbers
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 sep 2006, 11:23

wachten op de dag

Bericht door manfredegbers »

Ik heb zojuist gesproken met de raad van kinderbescherming. De stukken zijn inmiddels 3 dagen binnen ( hoera), helpt dat bellen toch nog een beetje.
Maar men wist mij nu al te vertellen dat de wachttijd zeker 3 maand ging duren, en dan krijg je pas een gesprek. de afspraak was 6 weken!!!!!
In tussentijd kan ik het bekijken. Hier houd jouw recht op als pappa. Ik hoor maar niets over informatieplicht en omgangsrecht.
Ja dat ik me van het kastje naar de muur gestuurd voel is duidelijk. Niemand neemt de verantwoordelijkheid om knopen door te hakken en een keer een besluit te nemen. In het belang van het kind is het belangrijk dat er een goede omgang komt tussen het kind en de vader. Waarom moet dat dan zolang duren.
Ja je krijgt het antwoord dat zij de situatie snappen maar dat men het belang er niet van inzien om zaken wat sneller te laten verlopen.
De vraag van de rechtbank is duidelijk, de omgang moet opgestart worden en de raad moet daar mee helpen. Nu wil men het ei van Columbus weer uit gaan vinden.
Alles is onderzocht en goed bevonden dus kom op. En laat moeder ( en oma niet te vergeten) eens aansporen mee te werken.
Ik heb inmiddels de advocaat ingeschakeld dan maar weer een procedure te starten om te kijken of en hoe ik aan informatie kom over het welzijn van mijn kleine mannetje. Want daar hoor ik niets meer over.

En in tussentijd maar wachten, wachten op de dag.........

manfred egbers
Gesloten