Onwaarheden in Raadsrapport

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
versl166
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 aug 2006, 09:42
Locatie: Geleen

Onwaarheden in Raadsrapport

Bericht door versl166 »

Vandaag kreeg ik het raadsrapport onder mijn ogen maar liefst 23 pagina`s + enkele bijlagen het beschrijft de hele affaire waar ik zes jaar voor gewaarschuwd heb, dit door toedoen ontstaan bij de moeder en stiuefvader van mijn kinderen.
Er wordt nu uiteindelijk een OTS + uithuisplaatsing gevraagt,bij de rechter !Ik heb alles na 7 jaar aan het rollen gebracht, omdat ik een website onderhoud over deze affaire , wordt er omschreven in het rapport dat ik evenals de moeder weinig pedagogisch inzicht heb.
Ik stoor mij hier vreselijk aan, omdat ik altijd geloofd wordt over mijn goede inzicht op kinderen door diverse instantie`s en verenigingen.
Kan ik dit aanvechten bij de raad, want ik ben niet diegene die gefaalt heeft ,maar de RVK. komen nu jaren te laat nu de kinderen al beschadigt zijn , of zal dit aanvechten ook weer tegen mij gebruikt worden door de gerechtelijke instanties.
:twisted: :twisted: :twisted: :?: :?: :?:
Ben vader van twee kinderen Maar waar ik 7 jaar voor voor gestreden hebt , OTS +uithuisplaatsing uitgesproken ,bjz handelt te langzaam echter nu draai ik de rollen om en vraag wijziging hoofdverblijfplaats voor mijn dochter.
Gesloten