Nieuwe Tactiek RVK

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
Plaats reactie
RicardoB
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jun 2018, 23:56

Nieuwe Tactiek RVK

Bericht door RicardoB »

Na een jarenlange strijd om mijn omgangsregeling nagekomen zien te worden is het mijn gelukt om alle 60+ valse beschuldigingen aan mijn adres te weerleggen. Ik ben geen schurk of crimineel en JBW, RvK en de rechtbank hebben een nieuwe tactiek gebruikt.

In de zaak is er ge claimed dat wat de gecertificeerde instelling schrijft de waarheid is voor de rechtbank dit betekend dus dat de gemeente en JBW dezelfde positie bekleden als de politie alleen hoeven zijn geen bewijzen te leveren. Een gesprek van 5 minuten met een medewerker en jouw kinderen zijn genoeg om veroordeelt te worden.

In het hoger beroep hebben zij dat laten vallen en het er niet meer over gehad omdat er klachten procedures lopen en alles bij de ombudsman ligt en nu hebben zij een nieuwe tactiek gebruikt:

Vader ziet zijn eigen aandeel niet in.

Kort samen gevat betekend dit dus dat ik een aandeel heb in het niet nakomen van de omgangsregeling en alles eigenlijk mijn eigen schuld is. 16 weekenden de kinderen niet gekregen op basis van de omgangsregeling en daar heb ik een aandeel in.

De rest is niet eens relevant. Oordeel hoger beroep: Kinderen moeten onder toezicht gesteld worden omdat vader het probleem is, hij ziet zijn aandeel niet in ik ben zelf meerdere malen naar de politie gegaan voor onttrekken ouderlijk gezag en op een gegeven moment heeft de politie toen via veilig thuis de gemeente ingeschakeld die JBW inschakelde die de RVK in heeft geschakeld.

Ik heb behoorlijk wat geld uitgegeven aan advocaten en juristen mijn eis was altijd dat de omgangsregeling nagekomen dient te worden maar het blijkt toch echt dat ouders dat helemaal niet hoeven. Het is JBW echt duidelijk wat de oorzaak van alle problemen is en de oplossing is gewoon er voor zorgen dat de beschikking minimaal wordt nagekomen.

Ik besef mij nu waarom het management van Jeugdbescherming west hier gewoon geen gehoor aan wilt geven. Het is gewoon niet in hun belang deze rattenvangers van Harmelen krijgen 10.000 euro per kind per jaar. Conflicten oplossen is dus niet in hun belang, wat wel hun belang is, is om onze kinderen chronisch patient te maken van de Jeugdbescherming tot hun 18de voor maximale omzet. Je moet je goed beseffen waarom alle trajecten die gestart worden bij voorbaat al niet het probleem gaat oplossen maar nieuwe problemen creeen.

Wat echt vreselijk is, is dat onze rechtstaat niet meer functioneert. Een medewerker die net 1 jaar actief is in de business kan gewoon even opschrijven dat jij een kindermishandelaar bent omdat die medewerker met zijn manager dat opschrijft dan accepteert de rechtbank dit als feit dus de trias politica bestaat niet meer het is nu een quad politica en het is Nederland gelukt om Rusland en China in te halen.

En ondertussen interesseert het helemaal niemand wat mijn kinderen eigenlijk willen want zij hebben dit nu al 5 keer zwart op wit gezegd maar omdat dit nogal positief uitpakt voor mij zijn mijn kinderen leugenaars en tellen hun wensen niet want ik zou dat dagelijks op hun inpraten terwijl de omgangsregeling niet eens wordt nagekomen.
markwitte
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 aug 2023, 18:25

Re: Nieuwe Tactiek RVK

Bericht door markwitte »

Beste ricardo,

Rustig kerel. Je bent wild om je heen aan het slaan. Dit werkt niet in je voordeel.
Wat je zegt over een case aannemen en geld vangen klopt wel. Dit heb ik ook zo ervaren.
Maar probeer altijd rustig te blijven. JBW zit met te veel jeudige zaken. En geen personeel die daar wil blijven.
Vraag bij een volgend gesprek hoe ze erbij komen dat je agressief en een mishandelaar bent. Geef aan dat je dat liever niet wilt zien in een veralag omdat dat niet is wie je werkelijk bent.

De rvk of JbW doen niet aan waarheidsvinding. Omdat dit niet te doen is. Het is altijd hij zegt zij zegt. Probeer altijd in het voordeel van je kinderen te denken en handelen. Je ex wilt dit waarschijnlijk diep van binnen ook niet. Jullie hebben samen kinderen en nu ia de taak om samen maar toch afzonderlijk JULLIE kids op te voeden. En dit is nog veel moeilijker als toen jullie nog bij elkaar waren.

Houd je hoofd vol en blijf doorgaan met strikden voor de kids
Plaats reactie