Fraude en valsheid in geschrifte

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
RicardoB
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 9
Lid geworden op: 20 jun 2018, 23:56

Fraude en valsheid in geschrifte

Bericht door RicardoB »

Ik zit al 3 jaar in het jeugdzorg circus omdat ik een aangifte onttrekking uit gezag heb gedaan en op advies van de politie akkoord ben gegaan met een melding bij veilig thuis omdat mijn kinderen bij hun moeder in een gevaarlijke situatie verkeerde.

ik ben van gemeente -> Jeugdbescherming -> raad van de kinderbescherming gegaan en nu probeert men het contact tussen mij en mijn kinderen te verbreken. Ik ben in 3 jaar van 59 zaken vals beschuldigt, van het niet betalen van alimentatie tot het mishandellen van mijn kinderen en het plegen van zedenmisdrijven in officiele documenten zonder ook maar enig bewijs en het niet in acht nemen van tegen bewijs.

Ondertussen faciliteren hulpverleners moeder met het niet nakomen van de omgangsregeling. Als ik partijen erop aanspreek dat zij de wet na dienen te komen doen zij allen net alsof mijn omgangsregeling onduidelijk is. concepten zoals om het weekend, even weken bij vader, Vaderdag, verjaardagen vinden zij super ingewikkeld en complex en weigeren moeder erop aan te spreken wanneer zij de kinderen 4 weken bij haar heeft. Wat zij wel heel goed weten is dat ik de omgangsregeling niet nakom zonder te vermelden waarom, dit doen zij alleen mondeling namelijk: ik kom af en toe 5 tot 10 minuten te laat, dus ja ik heb geen poot om op te staan. Ik wordt overal mede eigenaar van gemaakt en ik zou mijn eigen aandeel niet inzien maar ik heb niet eens een aandeel want ik heb helemaal niks te zeggen.

Moeder is zielig en wordt door mij mishandeld, geïntimideerd en zegt uit angst overal ja op maar ik krijg helemaal niks geregeld, niet eens een vakantie voor mijn kinderen. Ik heb de raad met bewijzen proberen uit te leggen dat de aanleiding van het onderzoek op onjuiste feiten is gebaseerd en de onderliggende data niet feitelijk en objectief is +mijn c.a. 30 bewijstukken om dit te weerleggen niet in acht worden genomen. De raadsonderzoeker heeft haar conclusie, in hetzelfde rapport vertellen mijn 2 kinderen van 6 en 9 exact wat het probleem is aan de kinderpsychologen maar de raadsonderzoeker zet hier een streep doorheen omdat volgens haar de kinderen zichzelf tegenspreken omdat zij niet vechtend met hun moeder bij de psychology aankomen. Ook mocht ik na aanleiding van de valse beschuldigingen niet alleen met mijn kinderen zijn en is er een ambulante hulp medewerker ingezet vanwege de zgn mishandelingen, deze vrouw is hier erg van geschrokken omdat zij vrijwel direct heeft geconstateerd dat het helemaal niet waar is en haar rapport is positief voor mij en negatief voor moeder, dit rapport wordt zo de prullenbak in geflikkerd.

Ik heb mijn spaargelden open gesteld en ben in verschillende juridische procedures waar men al fouten heeft erkend, de raadsonderzoeker weet dus heel goed dat haar onderzoek helemaal niet op feiten is gebaseerd maar past haar conclusie niet aan en nu probeert men ineens binnen 2 weken alles bij de rechter erdoorheen te rammen. Ik ben mij ervan bewust wat de consequentie gaat zijn, ook al is de rechter het met mij eens hij / zij gaat het raadsadvies opvolgen want dit gebeurd namelijk altijd.

Het is gewoon schandalig dat ambtenaren die een eed hebben gelegd en een zorgplicht hebben gewoon openlijk en blood frauderen, valsheid in geschrifte plegen en samenspannen. Het is echt niet zo vreemd dat het slecht gaat in de jeugdzorg. Als een kind van 5 en 9 precies kunnen aangeven wat het probleem is en er al 3 jaar een poppenkast van wordt gemaakt met trajecten en zorg contractjes kan ik niets anders dan concluderen dat het helemaal niemand wat interesseert wat er met mijn kinderen gebeurd zo lang zij maar chronisch patient worden van jeugdzorg tot hun 18. Deze organisatie lost geen problemen op maar creëert problemen en houdt deze in stand.

Onze rechtstaat is gewoon een wassen neus het is een corrupt en crimineel systeem dat zichzelf in stand houdt en zich met van alles en nog wat bezig houdt behalve het oplossen van problemen. Je kan mij niet wijsmaken dat als een kind van 5 en 9 het probleem exact neerzetten 10 volwassenen hulpverleners met jaren ervaring in de zorg en een HBO diploma het probleem niet zien of begrijpen.
Plaats reactie