Alle beetjes helpen.

Heeft u een onderwerp waarover u denkt dat hierover gediscussieerd kan worden, dan kan dit hier.
Plaats reactie
EchteVader
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2023, 13:09

Alle beetjes helpen.

Bericht door EchteVader »

Beste allemaal,

Helaas heb ik noodgedwongen een inzamelingsactie moeten starten.

Ik doe het liever niet maar helaas zit er niks anders op. Mijn ex houdt mijn zoontje al maanden bij mij weg, ik doe er alles aan om een normale regeling te kunnen krijgen en mijn zoontje 1 weekend in de 2 weken te zien. Helaas zijn er erg veel kosten aan de advocaat verbonden. zeker nu ik op een cruciaal punt sta om een omgangsregeling via de rechter te kunnen krijgen mag ik niet stoppen. Zelf ben ik al duizenden euro's verder en om eerlijk te zijn kan ik het gewoon niet meer betalen. Alstublieft help mij om mijn zoontje weer te kunnen zien. Elk kind heeft recht op omgang met beide ouders, helaas laat ons rechtssysteem hierin erg te wensen over.

Ik zal jullie persoonlijk op de hoogte houden en hulp bieden bij degene welke dit in de toekomst nodig hebben, samen kunnen we het verschil maken en ons steentje bijdragen aan degene die dit hard nodig hebben. Zelf ben ik erg dichtbij een regeling en ouderlijk gezag echter zoals velen weten kost dit erg veel tijd en geld. Ook zal ik mij in de toekomst inzetten voor degene die het nodig hebben, ik wil hier serieus wat mee gaan doen.

Ik wil alvast iedereen bedanken voor zijn/haar bijdrage alle beetjes helpen.

https://www.gofundme.com/f/donatie-nodi ... et-zoontje
EchteVader
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 feb 2023, 13:09

Re: Alle beetjes helpen.

Bericht door EchteVader »

To nu toe is het een succes, helaas ben ik er nog niet. Ik kom ook steeds iets dichterbij met het aantonen dat mijn ex bezig is met ouder verstoting. Hopelijk zal de rechter binnenkort ouderlijk gezag toewijzen en een omgangsregeling afdwingen. Ik heb er vertrouwen in.
Plaats reactie