Hoe kan ze verhuizen ?

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
jeroenj
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2022, 08:19

Hoe kan ze verhuizen ?

Bericht door jeroenj »

Na vele jaren weer terug op het forum. Na een op en neer gaande strijd is uiteindelijk in 2019 de scheiding rondgekomen en na een hele lange procedure is begin 2021 het huis volledig op mijn naam gezet. Wat een heerlijk iets en wat een last valt er dan van af. Echter de rust heeft een ruim jaar geduurd. Van de week kreeg ik het bericht dat mijn ex wilt verhuizen (afstand ca 90 km en ruim een uurtje rijden) en de kinderen vanzelfsprekend meeneemt. Omdat 3 kinderen al ouder zijn (16-17-19) daar minder moeite mee, de afgelopen jaren is de afstand al groter geworden en gaan ze meer hun eigen gang en worden ze zelfs volwassen. Echter de jongste is 14 en is 50% bij mij en lijkt ook niet weg te willen. Dus dat zal nog een leuk iets worden om dat te regelen.

Echter waar ik niet bij kan is dat een bijstandsmoeder zomaar een huurhuis krijgt en dat ook nu al weet (zegt pas over paar maanden te verhuizen), zomaar kan verhuizen en dit terwijl ze geen partneralimentatie ontvangt, dus wat zou mij een nieuwe relatie boeien. Maar de gehele sfeer van liegen, bedriegen en dreigen steekt alweer z'n kop op en ik heb daar eigenlijk geen zin meer in. Ik wil RUST.

Met angst kijk ik naar de toekomst over wat er gaat komen en tel ik al de spaarrekening, want er zal wel weer een advocaat bij komen.
Plaats reactie