hulpverlening

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
manfredegbers
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 sep 2006, 11:23

hulpverlening

Bericht door manfredegbers »

Helaas wil het RIAGG ons niet helpen. Na de zitting van vorige week heeft mijn ex, maar ik ook, ons aangemeld bij het riagg om hulp te krijgen binnen onze communicatie. Iets wat hersteld moet worden voordat er een omgang kan komen.
Eigenlijk raar dat je nu begeleiding nodig hebt om afspraken te maken en de shit op te ruimen voordat je je eigen kind weer mag zien. Ik heb hem al 12 weken niet gezien en heb wel gisteren een tekening en kaart voor de kerst gekregen. Moest wel even huilen en baal dan enorm hetgeen wij met z'n tweeen hebben veroorzaakt en dat dit al 2 jaar duurt zonder dat we een stap verder zijn gekomen. Erger nog, het likt wel dat we verder van elkaar zijn komen staan.
Wat nu? Welke instantie kan ons nog helpen? Veel zaken spoken door mijn hoofd: hoe is het met mijn kleine, wanneer zie ik hem weer en en en ........
Volgende week ben ik jarig en hoop dat ik hem wel zie, is het ook maar voor even. Het afgelopen jaar heb ik het gevoel al veel gemist te hebben: geen sinterklaas, geen kerst, geen ziekenhuisbezoekje niets. Ik mis zijn woordjes en zeker de laatste: "pappa, gezellig he" Woordjes die mij al 12 weken op de been houden en ik hoop niet lang meer.
Als er iemand is die een suggestie heeft dan hou ik mij sterk aanbevolen.

ps. Dit zal het laatste bericht zijn onder mijn naam, de moderator gaat mijn naam wijzigen vanwege persoonsbescherming. Er zijn personen, zal geen namen noemen, die hetgeen ik schrijf egen mij gebruiken in relatie tot mijn omgang met de kleine.

Tot een volgend keer. Goed uiteinde en hopen op veel geluk in 2007.
groeten........
Gesloten