Kinderen naar moeder brengen.

Bent u gescheiden na 1 maart 2009, geef hier u ervaringen weer over het ouderschapsplan.
Wat kan er allemaal mis gaan en waar men op moet letten bij het opstellen
Plaats reactie
Ikkuh
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mei 2018, 17:11

Kinderen naar moeder brengen.

Bericht door Ikkuh »

Kun je in het ouderschapsplan laten opnemen dat wanneer je de kinderen naar moeder brengt
daar in huis op dat moment dan geen vrienden van haar aanwezig zijn of moet ik me hier niet aan storen ?

Kun je in het ouderschapsplan laten opnemen dat de kinderen door de weeks enkel bij vader of moeder verblijven
en enkel in de weekenden logeren bij oma ?

Wanneer mijn ex de kinderen doordeweeks heeft is er altijd wel een bij mijn ex schoonmoeder.

Kinderen worden op deze manier opgevoed door 3 partijen of zie ik het verkeerd ?
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: Kinderen naar moeder brengen.

Bericht door Leermoment »

Je kan van alles afspreken in een ouderschapsplan maar je kan niet afdwingen dat je ex handelt zoals jij dat graag wil. Het is haar verantwoordelijkheid wat er bij haar thuis en zolang de kinderen niet in gevaar zijn, kan je er niks aan doen. Dat het voor jou ongemakkelijk is, is niet belangrijk.
WaVe!
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 apr 2018, 16:39
Locatie: Den Haag

Re: Kinderen naar moeder brengen.

Bericht door WaVe! »

ik heb dat als de kleine bij mij is, de vriendinnen van haar uit mijn buurt, haar opbellen met gelul dat ik mijn kleine meid verwaarloos
ik bestelde een sprookjeshuwelijk, maar de heks zat inbegrepen :evil:
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 280
Lid geworden op: 04 nov 2017, 09:35

Re: Kinderen naar moeder brengen.

Bericht door Leermoment »

Je zou in dat geval van elke dag met de kleine een verslag kunnen maken met wat er allemaal is gedaan en gebeurt. Soort dagboek. Foto’s maken van gezellig samen ijsje eten, lunchen etc. Is nog leuk voor later ook😀
WaVe!
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 116
Lid geworden op: 13 apr 2018, 16:39
Locatie: Den Haag

Re: Kinderen naar moeder brengen.

Bericht door WaVe! »

leuk idee zeg!
ik bestelde een sprookjeshuwelijk, maar de heks zat inbegrepen :evil:
Plaats reactie