Zomaar

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Mientje
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 98
Lid geworden op: 14 okt 2006, 16:34

Zomaar

Bericht door Mientje »

Hallo ik ben een alleenstaande moeder van 20 jaar.
Mijn dochter heeft geen contact met haar vader omdat hij zijn afspraken niet na kwam, ook beloofde hij telkend wat voor de kleine mee te nemen maar heeft dit niet gedaan.
Op een gegeven moment zaten wij daarom nog dieper in de problemen, ook stelde hij voor om zijn nieuwe vriendin een keer op bezoek te laten komen zodat zij zijn dochter ook kon bekijken,
ik heb hier niet mee in gestemd omdat zij na zijn eigen zeggen niet spoorde ect ect ect, ik heb het ook niet afgekeurd maar gezegd dat ik eerst wilde dat hij zich aan de afspraken met mij hield,
Hier waren ze het allebij niet mee eens en ik kreeg de volle laag van allerlei kanten, zelf werd ik bedreigd door zijn vriendin en als ik hem smste zij ze tot ergs aan toe dat ze zelfmoord zou plegen,
ze zag mij als een bedreiging en ik mocht hem niet meer bellen en hij wilde een ander mail adres aanmaken waar ik hem op bereiken kon.
Hij vroeg mij de kleine mee te mogen nemen waarop ik niet heb ingestemd dit heb ik geprobeerd maar hoorde later dat hij niet daar was geweest waar die zei dat hij na toe ging.Ook kwam hij hier stoned om 10 uur sochtends zijn dochter bezoeken niet de eerste keer.
Ook vertelde hij mij dat zijn nieuwe vriendin bordeline had en niet goed met kinderen kon en zij had 3 abortussen gepleegd voor zij hem kende
ook dit waren redenen waarom ik onze dochter niet kon meegeven aan hem.
Als hij hier was keek hij niet na haar om en leek wel voor mij te komen.
ik werd hier zo ziek van en was niet te genieten al die stress van die kant!
Ik heb hem gezegd als het goed zou gaan ik het ook mooi zou vinden dat hij haar een keer kan komen ophalen alleen is dit nooit het geval geweest.
Hij maakte steeds ruzie met mij waar die kleine bij was en probeerde het ook vaak uit of ik hem misschien toch niet terug zou willen.
Door eerder te zijn mishandeld door hem en door hoe de relatie verlopen was ben ik hier ook niet mee in gestemd.

Nu een hele tijd en heel veel geezik later staat er een rechtszaak voor de boeg waarin hij die kleine op wilt halen en meenenem,
ik ben hier tegen en mijn advocaat is ook bezig met een verweer opstellen, ik heb altijd gewilt dat de vader van de kleine in haar leven zou blijven op t laatst heb ik hem er ook op gewezen na een advocaat te stappen, ik hoop zelf en dat acht ik in het belang van het kind dat er eerst een omgangsregeling komt onder toezicht hij was namelijk diegene die het kind in eerste instantie al niet wou erkennen, en ik wil er zeker van kunnen zijn dat als ik de kleine aan hem meegeef zij in goeie handen is bij hem wat ik niet het geval acht.

Gevraagd werd nog om een gesrpek tussen advocaat en mij en hem waar ik niet mee akkoord ben gegaan omdat ik de door zijn voorgestelde omgangsregeling niet in het belang van het kind acht,
hij wil dr komen ophalen dat terwijl hij haar maar 6 volle maanden achter 1 volgens heeft gezien in de tijd dat zij nu 2 jaar en 3 maanden is.

Ik hoop dat hier snel een einde aan komt en wens alle moeders en vaders in problemen met hun ex partner omtrent het kind heel veel succes!

Liefs Mientje
Gesloten