hoorzitting omgangsregeling

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
manfredegbers
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 sep 2006, 11:23

hoorzitting omgangsregeling

Bericht door manfredegbers »

dag beste mensen,
Tja hoe begin je nu met dit verhaal. Ik heb al vaker geschreven over het moeizame verloop van de scheiding en met name de omgang van Rens, mijn manneke van 2,5 jaar.
begin dit jaar heb ik gesprekken gehad met Jeugdzorg over het traject begeleiding omgang. met als doel: ouders weer bijéén brengen om betere afspraken te maken voor het belang van het kind. een nobel streven als je daar wel beide achterstaat. op 17 mei heeft mijn ex 1 dag voor het eerste gesprek het traject stop gezet. erg dom maar wist tot op vandaag niet de reden.
Maandag hedden we een hoorzitting op gelaste van de kinderrechter. Die beste man ging er vanuit dat het wel even een hamerstuk zou worden. NOT dus. de rechter vroeg met name de moeder over hoe het ging. Al snel hoorde ik dat Rens al vanaf 7 maand aangaf niet naar mij te willen. knap van zo'n kind maar dat kan niet. ook de rechter keek raar op. Al snel hoorde ik dat hij beet, sloeg en schopte voordat hij bij mij kwam en bij terugkomst.
Daar heeft zij mij nooit iest over verteld. de rechter vroeg over het traject en de afloop ervan. Daarin kreeg hij alleen het ntwoord dat het was gestopt. bij navraag bleek dat het niet dat gebracht had wat het eigenlijk op zou moeten brengen, namelijk dat ik slecht was voor rens en niet in staat was voor hem te zorgen.
de rechter verweet haar, en later ook mij dat we geen onderzoek van de raad hebben aangevraagd. Ik ging er vanuit dat jeugdzorg wel aan de bel zou ttrekken zij de raad zouden inlichtem. Lichtpuntje; de rechter kent de projectleider van jeugdzorg goed en heeft regelmatig gesprekken met haar. Hij gelooft mij ex niet en wil inzage hebben in alle stukken van jeugdzorg.
over 5 weken moeten we weer terugkomen.
Nu heb ik inmiddels het verslag gekregen en heb met pijn in mijn hard gelezen hoe zij over mij praat en wat ik de kleine wel dan niet aan doe. Geluukig kan ik het relativeren want als dat allemaal waar zou zijn zou ik nooit het recht hebben om rens ooit weer te zien.
Ik zie rens eens per week van 09.00 uur tot 13.00 uur. Erg weinig en daar neem ik geen genoegen mee.
Ik zelf ben nog niet aan bod geweest in de recht bank, dat komt nog wel. Ik blijf toch hopen op gerechtigheid.
ik weet dat ik goed voor de kleine ben en hij heeft het naar zijn zin.

ik hou jullie op de hoogte van deze strijd. blijf vooral rustig, rust kan je redden maar laat je niet op de kop zitten.

manfred
Gesloten