Net naar de rechtbank geweest

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Onmacht
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 114
Lid geworden op: 31 dec 2015, 00:59

Re: Net naar de rechtbank geweest

Bericht door Onmacht »

Met zoveel omgang? En je dochter die tijdelijk bij jou komt wonen omdat moeder het niet meer aankan? Ik ken het verweer van moeder niet, maar het zou mij verbazen wanneer ze met succes een beroep zou kunnen doen op de 3 a 4 gronden die gelden om géén gezamenlijk gezag toe te kennen. Wat was het advies van de RvK zelf hierover in de rechtbank? Als zij niet tegen waren, dan zou je in principe gewoon het ouderlijk gezag toegekend moeten krijgen.

Ik ben het overigens niet met je eens dat je je niet moet laten verleiden tot discussie t.a.v. leugens die aantoonbaar onjuist zijn. Juist dát helpt wél. Een mondelinge discussie zonder dergelijke feiten, helpt i.d.d. niet echt. Soms ook wel indien je met feiten iets eerder onderuit gehaald hebt.
Lange termijnvisie, niet kwaadspreken over andere ouder, belang van de kinderen voorop, niet vanuit emotie etc is allemaal volstrekt logisch. Hoewel... emotie wellicht niet wanneer het om je kinderen gaat, laten we het dus passie noemen ;)
Plaats reactie