ik mag me kinderen niet zien help aub

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
David2016
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 apr 2017, 19:34

ik mag me kinderen niet zien help aub

Bericht door David2016 »

Goedendag ik ben goede vader van drie hele lieve kinderen nu heb ik ze al maanden niet gezien vanwege me ex vriendin ze van me weg houd en dat allemaal vanwege we ruzie hebben gekregen door mijn ex schoon ouders die verdacht zijn van zeden misbruik, mishandeling en ga zo maar door helaas heb ze daar contact mee gezocht toen haar ouders werden aan gehouden hiervoor hadden wij geen contact met deze mensen het is een erg verhaal en wou ik dat ik die mensen nooit heb leren kennen nu is mijn relatie voorbij door deze mensen en ben ik alles kwijt wat me lief is en dat vanwege ik ze niet wou steunen. maar nu heb ik helemaal geen toezicht meer op me kinderen die nu wel bij haar moeder(verdachte)( haar vader zit vast )wel over de vloer komen daar, ik heb helaas geen ouderlijk gezag maar heb wel al die tijd voor me kinderen gezorgd en zou ze zo graag weer willen zien of horen ik heb alle instanties benadert maar zou graag toch van iemand die misschien ervaring hiermee hebt wat meer informatie op willen doen wat ik hier tegen kan doen ik hoop dat ik wat reacties kan ontvangen in ieder geval bedankt
Onmacht
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 114
Lid geworden op: 31 dec 2015, 00:59

Re: ik mag me kinderen niet zien help aub

Bericht door Onmacht »

Tip 1: gebruik interpunctie, punten en komma's en dergelijke :roll:. Maakt het voor een ander een stuk makkelijker te begrijpen in plaats van deze woordenbrij...

Tip 2: bel zo snel mogelijk een advocaat. Wellicht 1 die behalve van familierecht ook van strafrecht weet. Ik geloof dat Mr. Sardjoe er zo één is. Telefoonnummer van zijn kantoor vind je HIER
Zowel een omgangsregeling als ook ouderlijk gezag is beter voor je kinderen

Tip 3: Stuur je ex een mail / app / brief, (NB zie tip 1) waarin je meldt dat het
- Beter voor de kinderen is wanneer ze wel gewoon omgang en contact met hun vader hebben
- Beter voor de kinderen is wanneer jullie gezamenlijk het ouderlijk gezag hebben
- Dat jij er graag samen met haar als wilt uitkomen, maar wel reeds contact hebt opgenomen met een advocaat. Als zij niet vrijwillige wil meewerken je dus naar de rechter stapt. (en doe dit dan ook!)
NB geen beschuldigingen / verwijten, niet aangeven wat jij wilt, enkel wat jij denkt dat beter voor de kinderen is...

Tip 4: Laat aan je kinderen zien dat je er bent en aan ze denkt. Schrijf een kaartje - desnoods dagelijks - ga naar hun school, sportvereniging etc. Ik neem aan dat je geen contactverbod hebt, dus wees creatief. Maar zorg onder alle omstandigheden dat het niet uitloopt op een conflict met je ex.

Tip 5: Instanties, niet om hulp vragen maar direct aangeven dat je melding wilt maken.
Ik maak nergens uit op dat het zedenmisbruik / mishandeling waar je ex schoonouders van verdacht worden, betrekking heeft op jouw kinderen of überhaupt kinderen. Is dit wel het geval dan is er dusook reeds een instantie betrokken. Benader die als eerste, want dan zijn hun namen bekend... Anders denk ik dat Veilig Thuis de aangewezen instantie is.
NB een valse melding is strafbaar, dus maak geen melding van zaken waarvan je weet dat deze niet waar zijn

Succes!
Plaats reactie