misscien samenwonen

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
anoniem

misscien samenwonen

Bericht door anoniem »

hallo,
mijn vriend en ik zouden binnen nu en een zeer korte termijn willen samen wonen. Nu zitten we met het probleem genaamd 'alimentatie'. Nu is de alimentatie niet erg ik heb alles voor zijn dochter over ik betaal nu al alles voor haar,(kleren,schoenen etc)omdat ze van haar moeder alleen maar oude kleren aan krijgt als ze bij ons is. Maar goed toen mijn vriend en ik net 3 maand bij elkaar waren kreeg hij een brief van haar advocaat dat de alimentatie verhoogd moest worden omdat wij samenwonend zouden zijn volgens cliente. Dit was en is nog steeds niet het geval. Nu eb ik lange tijd gezegd dat ik dus niet samen wil wonen om dit gezeur te voorkomen, door problemen thuis zit het er nu toch aan te komen dat we samen gaan wonen, maar ik ben dus absoluut niet van plan de pot te gaan spekken van zijn ex vrouw.
Is er iemand die een soort gelijke situatie heeft(mee gemaakt)?

Ik ben momenteel radeloos en vreselijk bang dat steeds straks ook mijn inkomen op gaat aan de pot van de (h) ex en daar pas ik echt voor.

Vriendelijke groet anoniem
Gesloten