ziekenhuis bezoek

Bent u gescheiden na 1 maart 2009, geef hier u ervaringen weer over het ouderschapsplan.
Wat kan er allemaal mis gaan en waar men op moet letten bij het opstellen
Plaats reactie
jacmaa
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 apr 2013, 14:32

ziekenhuis bezoek

Bericht door jacmaa »

help help,

mijn vader lig in het ziekenhuis en heeft mij de vraag gesteld of hij dit weekend ze kleinkinderen kon zien. Echter weigert mijn ex vrouw mee te werken, het is niet mijn omgangsweekend. Ik wil me zoon allen even 2 uurtje ophalen om hem in te kunnen lichtend wat er met ze opa is, en om even samen naar opa te kunnen gaan. Wat kan ik nou???
Condat47
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 feb 2014, 08:49

Re: ziekenhuis bezoek

Bericht door Condat47 »

Helaas kan je vrijwel niets doen.

Het enige wat je kan doen is de situatie uitleggen aan je ex en vragen of ze bij uitzondering mee wil werken.
Wil ze niet, leg dan door de telefoon uit aan je zoon wat er met opa aan de hand is.

Het is zeer triest maar meer is er denk ik niet te doen op zo'n kort termijn.

Succes en sterkte.
jacmaa
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 apr 2013, 14:32

Re: ziekenhuis bezoek

Bericht door jacmaa »

We hebben haar nu een voorstel gedaan. We willen zo ie zo niet via de telefoon hem het gaan vertellen van ze opa.

Hopen nu dat ze toch mee gaat werken. Toen haar vader heel ziek was, heb ik ook toestaan dat me zoon eerder terug ging om naar het ziekenhuis te gaan
ll2014
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 696
Lid geworden op: 08 sep 2014, 21:35

Re: ziekenhuis bezoek

Bericht door ll2014 »

jacmaa schreef:Toen haar vader heel ziek was, heb ik ook toestaan dat me zoon eerder terug ging om naar het ziekenhuis te gaan
Misschien helpt het om haar daar nog eens voorzichtig aan te herinneren.
jacmaa
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 21
Lid geworden op: 01 apr 2013, 14:32

Re: ziekenhuis bezoek

Bericht door jacmaa »

Dat hebben we gedaan, gisteren me zoon opgebeld verteld dat opa in het ziekenhuis ligt, en de keus aan hem gelaten of hij naar opa wilt. Hij wilt er heel graag heen, we mogen hem nu vanmiddag ophalen om mee te gaan naar opa.
Plaats reactie