kinderen op de tweede plaats

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

kinderen op de tweede plaats

Bericht door sdwv »

Hansh Geplaatst: 12 Aug 2006 12:21 pm Onderwerp: kinderen op de tweede plaats

--------------------------------------------------------------------------------
Wie kan mij informeren;
Ik ben nu 3 jaar gescheiden mijn ex was een andere relatie begonnen.
Ik heb 3 kinderen - 15 - 13 en 9 jaar. mijn zoontje van 13 heeft gekozen om bij mij te wonen. De 2 dochtertjes wonen bij hun moeder. door de scheiding woon ik in een 3kamer appartement en ik moet als zelfstandige hard werken om de hoge alimentatie te kunnen betalen, mijn ex werkt nog steeds niet. Er is een omgangsregeling die zegt dat de kinderen elke 14 dagfen het weekend bij mij zijn en de helft van de vakanties, in het vonnis staat 3 weken aaneengesloten in de zomer. Van begin af aan probeer ik me tmijn ex te overleggen om een voor alle partijen zo goed mogelijk afspraken te maken. De kinderen willen niet 3 weken aan eengesloten hier in de kleine woning zijn en mijn zoon niet 3 weken achtereen bij zijn moeder. bovendien wil hij ook niet elke 14 dagen een heel weekend naar haar. Mijn ex wenst niet te overleggen, zij wil op vakantie me thaar nieuwe partner dat heeft vorig jaar geresulteerd in een droppe bij haar zus en nu in het achterlaten bij mij met een berichtje na dien dat ze ze over 16 dagen wel komt ophalen. Kinderen, vooral de jongste erg overstuur. Ook in het dagelijkleven zie jedat alles wordt geregeld vanuit haar plannen met haar viend. Een weekend weg terwijl de jongste ziek was en mijn oudste maar van school thuis moest blijven ( ging vrijdagochtend weg). De oudste fungeert veel als oppas als moeder weg wil en dit gaat tenkoste van haar eigen zaakjes, nog los van de verantwoordleijkheid die aan een nu 15 jarige, was ook al toen ze 13 was, wordt opgedrongen. Moeder dropt de kinderen de oudste mag het uitleggen aan haar zusje. De jongste al 2 jaar niet op een sportclub die haar is beloofd. Zo kanik wel doorgaan. Wat moet ik doen?
Is dit normaal of beeld ik het mij allemaal in. Ik hoop ook dat moeders reageren.
Gesloten