omgang

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

omgang

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 02 Aug 2006 12:16 pm Onderwerp: omgang

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo ik heb een vraag?
Ik heb 2 kinderen die elke 2 weken een weekeind naar de vader gaan.
De vader heeft sinds een jaar een nieuwe relatie en nu komen ze met de argumenten dat de vriendin aan de kinderen moet wenen dus met andere woorden dat dat nu pas aan het licht komt.Elke keer als het hun weekeind is,is er wel wat zodat de kids zelf ook niet meer weten waar ze aan toe zijn.De oudste snap het allemaal niet en maak er dan maar verwijten naar mij kant uit.
Met gespreken met hun kom je er ook niet veel wijzer uit,en nu zit ik dus met het probleem wat ik hier nu zelf aan kan doen,ben geneigd om te zeggen laat het allemaal maar zitten,de kids hebben toch ook regelmaat nodig en zo als het nu gaat worden ze steeds terleurgesteld als het van 2 nachten naar b.v een word gebracht,ze zien er naar uit om een weekeind te gaan en dan gaat het niet door.Als de kids er zijn hebben ze vaak ook ruzie om de kids en daar zitten ze wel tussen zien en horen veel.
Wie heeft er ook zoiets meegemaakt en wat heb je er aan gedaan.


Sjaak Geplaatst: 03 Aug 2006 10:30 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb zoiets niet meegemaakt, en ik vind het slap van de vader. Voor kinderen is het erg belangrijk de beide ouders met grote regelmaat te zien. Heb je ook al een enkel gesprek gehad met je ex? Hij moet overtuigt worden wat het beste is voor de kinderen. Je mag een probleem van de nieuwe vriendin niet het probleem van de kinderen maken!!!


Anonymous Geplaatst: 03 Aug 2006 02:06 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ja ik heb al een paar keer gesprekken met me ex daarover gehad maar heeft weinig zin,hij blijft maar zeggen dat zijn vriendin er aan moet wenen,ik snap alleen niet waaraan en het komt er ook niet duidelijk uit waar het nou precies aan ligt.Hij wil nu ook de regeling terug brengen naar een nacht per 2 weken alleen voor haar,de kids begrijpen er niks van waarom nu alles weet anders word.Ze hebben zelf iedere keer een hoop te doen word er dan gezegd maar dat vind ik een beetje bull shit hij heeft ze al zo weinig en wil er nu ook nog minder van maken.De vakantie zijn al afgeschaft omdat hun later vakantie nemen omdat dat haar zo uit komt.(de regelingen staan ook niet op papier dat hebben we onderling altijd kunnen regelen.Maar het lijkt nu wel of de kids te veel zijn,ik heb ook al wel aan gegeven dat als het zo blijft lopen dat ik er verlopig een eind aan maak,maar dan zegt die domweg dat hiij daar ook de dupe van word.Ik vind het ook dat het verder voor de rest mijn problemen niet zijn wat hun onderling hebben,ik denk alleen voor de kids opmdat die nog te jong zijn om voor zich zelf te denken.Maar het blijft een probleem zo..

mdw......


Sjaak Geplaatst: 03 Aug 2006 02:12 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
In ider geval goed dat je blijft proberen toch met regelmaat de omgang overeind te houden.
Er zijn hier veel vaders (moeders) die mochten wensen alleen al de kinderen 1 dag in de maand te zien. Hij weet niet wat hij doet en dat hij de dupe zou worden is erg egoistisch bekeken. De kinderen zijn de dupe zoals je het omschrijft. Sterkte!


Anonymous Geplaatst: 03 Aug 2006 03:15 pm Onderwerp: omgang

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo mdw,

Jammer dat het bij jullie zó gaat zeker voor de kinderen.
Je kan aan je ex vragen een plan op papier te zetten wanneer hij wel tijd voor ze heeft, dan weten de kinderen met zekerheid waar ze aan toe zijn.
Het hoeft géén hele weekend te zijn maar wel een duidelijk plan zodat iedereen weet waar hij/zij aan toe is. Pappa/vriendin, kinderen/moeder weten duidelijk wanneer iets gaat plaatsvinden. Zo voorkom je een hoop problemen, mdw ik wens je véél succes laat horen hoe het gegaan is!

Groetjes, Iris
Gesloten