Toeslag

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
Sebas
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2015, 11:59

Toeslag

Bericht door Sebas »

Hallo,

Sinds twee jaar zijn mijn ex en ik uit elkaar. De kinderen wonen grotendeels bij haar en ik kon gelukkig bij iemand goedkoop een appartement huren dat te koop stond. Nu deze verkocht is, moet ik op zoek naar een andere woning.

De prijzen van de huurhuizen in de vrije sector vind ik echter behoorlijk hoog en dan zou ik maandelijks zeer weinig over houden. Ik heb geen wereldsalaris, maar zit wel boven de norm qua huursubsidie en kom daar dus niet voor in aanmerking. Verder ben ik maandelijks een behoorlijk bedrag kwijt aan alimentatie en de aflossing van een restschuld (ons huis stond behoorlijk onder water). Ik vraag me af hoe jullie dit doen. Is er een manier om een toeslag o.i.d. te ontvangen zodat ik wat meer lucht krijg?

Groeten,
Sebas
F1fan
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 31
Lid geworden op: 09 sep 2012, 19:29

Re: Toeslag

Bericht door F1fan »

Beste Sebas,

Ook ik zit net boven het bedrag zodat ik nergens recht op heb.
Zover ik weet bestaan er geen subsidies etc. voor de mannen die alimentatie (en evt. PA moeten betalen). Nu sinds afgelopen jaar ook de teruggave is komen te vervallen is het helemaal triest. Dit is helaas ook op mede dit forum terug te vinden, hoe meer men op je kan verhalen, men het niet na zal laten. Wanneer wordt NL (rechterlijke macht) wakker?
Plaats reactie