Omgangsregeling stopgezet

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Omgangsregeling stopgezet

Bericht door sdwv »

Roy Raghoenath Geplaatst: 24 Nov 2005 11:38 am Onderwerp: Omgangsregeling stopgezet

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb nu inmiddesl twe keer mijn zoontje bij mij gehad maar zoals dit er naar uitziet is dit nu voor het laatst geweest. Mijn ex heeft nu een huis gevonden in Amstelveen (heb haar wel geholpen met het verkrijgen daarvan) Zij wilde mijn woonduur hebben en ik heb daar maar voor getekend omwille van mijn zoontje. Nu wil ze het hui sinrichten en wil spullen uit ons gezamenlijke huis. Ik heb gezegd dat ze alles mag hebben als maar instemd en tekend voor een regeling waarbij ik mijn zoontje 1 keer in de week bij mij kan hebben. Hier gaat ze dus niet mee accoord en nu mag ik hem dus helemaal niet meer zien en moet nu maar wachten op de uitspraak van de rechter. Ik heb wel de slaapkamer, wasmachine, magnetron, tev, dvd speler en alle persoonlijke spullen meegegeven.

En nu maar weer wachten.

Roy Raghoenath
Gesloten