Niet dwaze vader

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Niet dwaze vader

Bericht door sdwv »

Vuurvliegje43 Geplaatst: 30 Jun 2006 05:39 pm Onderwerp: Niet dwaze vader

--------------------------------------------------------------------------------
Geachte redactie,

Ik vind jullie site helemaal te gek, ook ik ben gescheiden en heb af en toe te maken met perikelen rond mijn ex vrouw.
Maar 1 ding wil ik duidelijk maken, ik heb een hele lieve vrouw momenteel en haar ex is ook lid van jullie organisatie.
Hij geeft aan dat hij zijn kinderen niet mag zien, maar zijn zoon woont bij hem en zijn dochter is om het weekend ook bij hem.
Deze organisatie wordt door hem misbruikt bij instellingen zoals jeugdformaat, Boddeart en kinderbescherming en daar geeft hij aan dat hij zielig is en dat hij zijn kinderen niet mag zien, daardoor is goede en gedegen hulp niet mogelijk voor deze kinderen, omdat meneer het nodig acht om alles dwars te blijven zitten en verteld dat er niets met de kinderen aan de hand is. Ik kan jullie een heel dossier laten zien en dan kunnen jullie zelf oordelen.
De oudste jongen heeft nijgingen tot zelfdoding en is depressief, daarbij is de dochter in een pleace gedrag gekomen om haar broer gerust te stellen, dit komt ook niet ten geode aan haar gedrag en welzijn binnen het gezin en op school.
Een melding richting AMK wordt niet gehonoreerd doordat de instellingen al bezig zijn om een behandeling te zoeken voor de kinderen.
Dit gebeuren is al 4 jaar bezig.
Dit vind ik onaccetabel voor een lidmaatschap bij jullie goede bedoelingen en wil dan ook graag jullie reactie daarop horen.


Groeten,
Cor


Anonymous Geplaatst: 30 Jun 2006 10:09 pm Onderwerp: Re: Niet dwaze vader

--------------------------------------------------------------------------------
Vuurvliegje43 schreef:
Geachte redactie,

Ik vind jullie site helemaal te gek, ook ik ben gescheiden en heb af en toe te maken met perikelen rond mijn ex vrouw.
Maar 1 ding wil ik duidelijk maken, ik heb een hele lieve vrouw momenteel en haar ex is ook lid van jullie organisatie.
Hij geeft aan dat hij zijn kinderen niet mag zien, maar zijn zoon woont bij hem en zijn dochter is om het weekend ook bij hem.
Deze organisatie wordt door hem misbruikt bij instellingen zoals jeugdformaat, Boddeart en kinderbescherming en daar geeft hij aan dat hij zielig is en dat hij zijn kinderen niet mag zien, daardoor is goede en gedegen hulp niet mogelijk voor deze kinderen, omdat meneer het nodig acht om alles dwars te blijven zitten en verteld dat er niets met de kinderen aan de hand is. Ik kan jullie een heel dossier laten zien en dan kunnen jullie zelf oordelen.
De oudste jongen heeft nijgingen tot zelfdoding en is depressief, daarbij is de dochter in een pleace gedrag gekomen om haar broer gerust te stellen, dit komt ook niet ten geode aan haar gedrag en welzijn binnen het gezin en op school.
Een melding richting AMK wordt niet gehonoreerd doordat de instellingen al bezig zijn om een behandeling te zoeken voor de kinderen.
Dit gebeuren is al 4 jaar bezig.
Dit vind ik onaccetabel voor een lidmaatschap bij jullie goede bedoelingen en wil dan ook graag jullie reactie daarop horen.


Groeten,
Cor




En dit bedoel ik dus vaak met, je weet iemands werkelijke aard niet, en via internet is het makkelijk iemand zwart maken


Vuurvliegje43 Geplaatst: 02 Jul 2006 11:26 am Onderwerp: Niet dwaze vader

--------------------------------------------------------------------------------
Wisten jullie de werkelijke aard maar van deze man, dan werd er wat aan gedaan.
Door zo'n vent worden de vaders die werkelijk hulp nodig hebben ondergesneeuwd en ongeloofwaardig.

Gr.Cor


Vuurvliegje43 Geplaatst: 05 Jul 2006 04:46 pm Onderwerp: De zogenaamde Dwaze vader

--------------------------------------------------------------------------------
Heeft niemand hier een reactie op en advies om te handelen, wordt dit zomaar getollereerd.


Sjaak Geplaatst: 06 Jul 2006 12:11 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Als het zo is dan is desbetreffende persoon naar mijn mening een ziek persoon! Maar wat wil je dat we doen, om dit persoon te blokkeren van de site of weet ik veel wat moet je bij de crue van dit forum zijn en met alleen dingen roepen zal het moeilijk worden dit persoon uberhaupt iets in de weg te leggen. Iedereen kan van alles roepen en helaas werkt dat dus ook 2 kanten op, zoals je al omschreef. Zoals altijd heb je altijd wel een rotte appel in de schaal. Ik denk dat de meeste mensen hier integer zijn al moet je eigenlijk altijd 2 kanten van een verhaal horen.

Suc6 en sterkte gewenst,

Groeten Sjaak.


Vuurvliegje43 Geplaatst: 06 Jul 2006 01:06 pm Onderwerp: Reactie

--------------------------------------------------------------------------------
Sjaak,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb alleen het sterke idee dat de redactie hier niet op reageerd, anders had ik wel een mail ontvangen met hoe hun erover denken.
Dit vind ik erg jammer, want juist de integere mensen verdienen een kans.
Maar dit soort mensen horen niet thuis op deze site, ze provileren zich als dat ze zielig zijn en alles over hebben voor hun kinderen, maar ze manipuleren alles en iedereen.

Gr. Cor


Anonymous Geplaatst: 06 Jul 2006 01:47 pm Onderwerp: Re: Reactie

--------------------------------------------------------------------------------
Vuurvliegje43 schreef:
Sjaak,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb alleen het sterke idee dat de redactie hier niet op reageerd, anders had ik wel een mail ontvangen met hoe hun erover denken.
Dit vind ik erg jammer, want juist de integere mensen verdienen een kans.
Maar dit soort mensen horen niet thuis op deze site, ze provileren zich als dat ze zielig zijn en alles over hebben voor hun kinderen, maar ze manipuleren alles en iedereen.

Gr. Cor


Ik ken het maar al te goed, ik heb een ex met hetzelfde. Ze kunnen liegen als de beste en het over laten komen alsof het echt is.
Gelukkig is er bij mijn ex ook echt iets geconstateerd.
Niet gemakkelijk zo'n persoon.


Anonymous Geplaatst: 07 Jul 2006 06:19 am Onderwerp: Re: Reactie

--------------------------------------------------------------------------------
Anonymous schreef:
Vuurvliegje43 schreef:
Sjaak,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb alleen het sterke idee dat de redactie hier niet op reageerd, anders had ik wel een mail ontvangen met hoe hun erover denken.
Dit vind ik erg jammer, want juist de integere mensen verdienen een kans.
Maar dit soort mensen horen niet thuis op deze site, ze provileren zich als dat ze zielig zijn en alles over hebben voor hun kinderen, maar ze manipuleren alles en iedereen.

Gr. Cor


Ik ken het maar al te goed, ik heb een ex met hetzelfde. Ze kunnen liegen als de beste en het over laten komen alsof het echt is.
Gelukkig is er bij mijn ex ook echt iets geconstateerd.
Niet gemakkelijk zo'n persoon.



Anonymous Geplaatst: 07 Jul 2006 06:20 am Onderwerp: Re: Reactie

--------------------------------------------------------------------------------
Anonymous schreef:
Vuurvliegje43 schreef:
Sjaak,

Bedankt voor je reactie.
Ik heb alleen het sterke idee dat de redactie hier niet op reageerd, anders had ik wel een mail ontvangen met hoe hun erover denken.
Dit vind ik erg jammer, want juist de integere mensen verdienen een kans.
Maar dit soort mensen horen niet thuis op deze site, ze provileren zich als dat ze zielig zijn en alles over hebben voor hun kinderen, maar ze manipuleren alles en iedereen.

Gr. Cor


Ik ken het maar al te goed, ik heb een ex met hetzelfde. Ze kunnen liegen als de beste en het over laten komen alsof het echt is.
Gelukkig is er bij mijn ex ook echt iets geconstateerd.
Niet gemakkelijk zo'n persoon.





En dat is bij mij dus ook het geval


Anonymous Geplaatst: 09 Jul 2006 12:46 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Het is wel moeilijk oordelen. Het is niet zomaar een verwijt wat hier gemaakt wordt. Ik kan niet geloven dat men er over liegt zoals in dit geval om 'zielig' te zijn. Hoe kun je hierover liegen. Er zijn heel veel dwaze ouders die wel degelijk onrechtmatig behandeld worden door ex en door het zogenaamde rechtsysteem. (die zoals heel nederland zo'n beetje al zegt) van geen kant deugd. Hoe kun je liegen over deze o zo vervelende situatie. Mocht het zo zijn dat deze persoon dus leugens ophangt vind ik dat je hier dus gewoon een rechtzaak van moet maken onder het mom 'smaad'. Hij schend dus wel jullie prive leven ook daar blijkt weer een wetregel voor te zijn. Of de rechtbank hier wat op doet is dan natuurlijk ook weer afwachten maar ja niet geschoten is sowieso mis geschoten, toch?

Suc6


Vuurvliegje43 Geplaatst: 09 Jul 2006 12:59 pm Onderwerp: Reactie

--------------------------------------------------------------------------------
Het gaat er niet zo zeer om om hier een rechtzaak van te maken, het feit dat hij lid mag zijn van een instantie die opkomt voor vaders die wel degelijk niet gehoord worden of hun kinderen niet mogen zien maakt het zo frustrerend.
Hoe kan zo'n vent nu lid zijn en schermen met het feit dat hij lid is omdat hij zo zielig is en dit zodanig uitstraald naar de hulpverleners van de kinderen en zo zijn gram kan halen om zijn ex dwars te zitten.
DAT KAN NIET!!!!!!!!
Dus weg met die kerel van deze site!


Anonymous Geplaatst: 12 Jul 2006 10:22 pm Onderwerp: vuurvliegje 43

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo vuurvliegje,

Met verbazing heb je verhaal gelezen maar denk een ding als jij weet wie die man is dan geef je hem toch zelf aan bij de dwaze vaders????????
Laat de kinderen dan door Jeugdzorg en de Raad laten onderzoeken of een test doen zodat ze weten wat er aan mankeert. Ik denk niet dat die man iets bij de Raad of jeugdzorg kan tegenhouden!
Als je kind/kinderen daar geplaatst zijn dan heb je als vader het nakijken! De moeder (ex vrouw) wordt door de Raad en Jeugdzorg beschermd en heb je als goedwillende vader geen moer te vertellen weet je dat! Dat is werkelijk de andere kant van de medaille ik spreek uit ervaring!
Niet elke vader is een leugenaar!
Ik zou het erg jammer en onbeschoft vinden als vaders/moeders deze site op deze manier misbruiken terwijl het een uiterst sirieuse zaak is!
In Nederland zijn er héél wat vaders die verdriet hebben om hun kind/kinderen omdat de ex het vertikt om mee te werken aan een gewone omgang met zijn kind/kinderen!
Ik hoop echt dat er iemand komt die de wet drastisch veranderd zodat elke ouder na een scheiding zijn kind mag blijven zien. En nog iets dat vaders na een scheiding hiet kaal geplukt worden door hun ex!
Een man mag toch óók een normaal leven kunnen leiden ná een scheiding. Als het aan de wet ligt blijf je berooit achter en mag je terwijl je hard voor je centjes werkt met heel weinig geld rondkomen de rest gaat naar de ex, ha,ha,ha!
Jij werkt, jij betaald alle vaste lasten krijgt nergens kwijtschelding jij zit dan in de shit!
Je ex krijgt véél geld, huursubsidie, één ouderkorting/kinderkorting, kwijtschelding van alle gemeentelijke heffingen. heeft een auto voor de deur enz, enz, hoe kan dit gebeuren?
Ik vind die exen helemaal niet zó zielig zoals ze het doen voorkomen!
Schijn bedriegt! Weet je wie het slecht hebben, gescheiden vaders want die moeten de rekening betalen en wie komt voor deze vaders op????????


Sjaak Geplaatst: 13 Jul 2006 12:55 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Wat ik niet helemal begrijp is de naam lid die voorvliegje gebruikt. Het is alsof we allemaal een lidmaatschap hebben afgesloten terwijl dit een openbaar forum is. Je hoeft je niet eens aan te melden. Ik zelf zie mijn kinderen gelukkihg regelmatig, maar zit vaak op dit forum om ook andere dingen vaak uit te zoeken, hoe andere mensen er mee om gaan, wat te doen als.....
Het is erg wat er soms gebeurd, maar helaas heb je altijd een rotte appel in de schaal zoals ik al omschreef en dat zou hier ook best kunnen zoals altijd overal. Nogmaals wat kunnen ze er hier aan doen?
Gesloten