Aan wie hebben we die zwakzinnige wetgeving te danken?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Aan wie hebben we die zwakzinnige wetgeving te danken?

Bericht door sdwv »

Balance Geplaatst: 10 Mei 2006 11:27 am Onderwerp: Aan wie hebben we die zwakzinnige wetgeving te danken?

--------------------------------------------------------------------------------
Heeft niet zozeer met kinderen en zo te maken. Maar er is nieuwe wetgeving in de maak. Mijn hele scheiding speelde zich af onder de bestaande wetgeving en ik werd van alle kanten tegelijk verneukt. Allemaal volgens de wet. Wat is dat voor een wetgeving? Een wetgeving die vooral de moeders in de kaart speelt en de vaders volkomen buitenspel set. Geen wonder dat er soms kerels over de rooie gaan en de hand aan anderen en zichzelf slaan. Je loopt een stuk of 5 verliesverwerkingsprocessen tegelijk door, staat machteloos en het liefste wat je hebt wordt je afgepakt - en je kunt er niets aan doen. En dan vinden ze het gek dat er vaders doordraaien.

Met andere woorden: de bestaande wetgeving is de schuld van zo'n gigantische hoop ellende, dat hou je niet voor mogelijk.

Bij verkiezingen wil ik NOOIT meer stemmen op politieke partijen die VOOR deze wetgeving gestemd hebben.

Weet iemand op dit forum welke politieke partijen verantwoordelijk zijn voor deze flut-wetgeving? Wie heeft die wetgeving toen gemaakt en wie hebben ervoor gestemd?

DAT zijn de verantwoordelijken voor ons verdriet!


Anonymous Geplaatst: 05 Jul 2006 09:38 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ik weet wel dat D66 het destijds voor de vaders heeft opgenomen en een voorstander is dat vias de wet te regelen


pvs Geplaatst: 06 Jul 2006 09:16 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Misschien kan iemand voor de aankomende verkiezingen de politieke partijen doorlichten door hun verkiezingsprogramma door te nemen en dit in normaal nederlands op het forum zetten.
Gesloten