Iemand nodig voor brugbezetting

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Iemand nodig voor brugbezetting

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 20 Jun 2006 11:54 pm Onderwerp: Iemand nodig voor brugbezetting

--------------------------------------------------------------------------------
Een goedenavond allemaal ik woon vlakbij een spoorbrug die mensen vervoeren uit de betuwe naar de randstad.
Helaas durf ik zelf niet op een hoog punt te staan.
Als iemand van de vaders dat wel durven en we gaan er op een maandagmorgen 07.00 uur op de brug dan worden treinen die naar utrecht gaan stil gelegd.
Er worden dan duizenden mensen tegengehouden om naar hun werk te gaan en komen we in het nieuws.
Alles wordt geregeld hier met een plan .
Alleen ik weet niet wat er gaat gebeuren als de politie je meeneemt en wat voor straf je krijgt .
Maar ik ben in de buurt met koffie en eten voor als je op de brug staat en ga ook mee naar poltie bureau om je daarna op te vangen maar ik weet niet helaas wat de straf is iemand zin om er over te praten of iemand al een keer gedaan .

Groet Durfal


Anonymous Geplaatst: 22 Jun 2006 05:14 pm Onderwerp: Bezetting

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo doe dat a.u.b. niet omdat het géén enkele zin heeft!
Weet je hoe gevaarlijk dit is? Je brengt wanhopige ouders nog meer in de problemen! Moeders mogen vaders blijven teroriseren (zó noem ik dit) maar als jij een aktie onderneemt omdat je kind/kinderen ontnomen worden dan ben jij goéd fout! Ik hoop van harte dat al die vaders die géén omgang met hun kinderen mogen hebben hun kinderen wéér mogen zien!

Hierbij wil ik een oproep doen aan al die lieve EXEN!
Eens heb je toch van elkaar gehouden en heb je kinderen samen gemaakt (In liefde!) laat de kinderen vrije omgang met de andere ouder onderhouden en probeer de ander niet terug te pakken met als wapen het kind!
Ik denk dat dit allemaal met respect te maken heeft en eigen waarde!
Blijf je niet verlagen met zulke streken de ander in zijn ziel te blijven raken met het enige wapen die je nog hebt, het kind!

LAAT VADERS/MOEDERS HUN KINDEREN ZIEN!
Gesloten