Huisvader

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Huisvader

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 01 Mei 2006 04:36 pm Onderwerp: Huisvader

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allen! sinds 1 februari kreeg ik s´ochtens te horen na lekker te hebben gelopen met de hond, van de oom van m´n ex- vriendin ik zelf 41 en zij 36 te horen dat de relatie bij deze uit is!! een hoop bla bla wat ik binnen een uur moest verwerken, ps die oom heb ik zelf mischien 1 keer gezien in onze relatie maar volgens haar is hij ook mediation? voor mij al niet erg onafhankelijk!. Even voor de duidelijkheid we hebben samen een relatie gehad van tien jaar, en hebben samen twee kinderen een zoon van 9 en een dochter van 6 maar hebben samen niets geregeld, wel heb ik de kinderen erkend en hebben ze m´n naam. Goed om ff weer terug te komen op die bewuste dag! is me verteld door die (oom) en m´n ex-vriendin de zaak maar op een vriendschappelijk moest afhandellen je krijgt €15,000 en er werd me verteld dat er ook andere sloten op het huis zou komen? die zelfde week nog, ps het huis staat op beide namen want we hebben het een jaar of vijf geleden gekocht het was een huur huis (schippershuisje) zie is tien jaar geleden bij me ingetrokken. Prive situatie ben sinds de geboorte van mijn zoon nu tien jaar huisman maar ben ook nog voor 15 tot 20 uur actief als jongerenwerker met weinig inkomsten! met alle plezier maar krijg nu van alles over me heen, zeker van die oom die komt me vertellen dat ik die jaren niets heb gedaan je weet wel zo´n man die denkt dat de vrouw in de keuken! maar ben zelf altijd het type geweest dat ik erg veel heb gedaan in en om het huis, zeker wat mijn kinderen betreft altijd ben ik met ze op stap! moeders heeft veel tijd nodig voor zichzelf voornamelijk lezen en s´avonds meestal een sixpak grolsch kanon per fles 11% moet drinken! mijn hobbies zijn de laatste jaren in het verdom hoekje gekomen ze moest altijd alles afkeuren wat ik deed echt het type wat de broek aan heeft ben zelf niet zo helaas! maar ik krijg nu veel bagger over me heen van zwartmakerij tot valselijke beschuldigingen dat merk je bijvoorbeeld op school van de kinderen ouders die je op eens niet meer zijn of zo iets.Goed ben nu zelf al op zoek na een ander huis maar mijn kinderen daar maak ik me wel erg veel zorgen om mijn ex heeft opeens wel nu wel tijd om iets met ze te gaan doen veel tv kijken , maar ik merk wel aan het gedrag van mijn kinderen dat er iets is ze trekken op eens na haar! mijn vraag is wat zou ik zo al moeten doen om mijn kinderen niet te verliezen!!


Anonymous Geplaatst: 02 Mei 2006 12:15 pm Onderwerp: Re: Huisvader

--------------------------------------------------------------------------------
Ten eerste, jou huis en het huis van je toekomstige ex, kun je altijd binnen, al moet je sloten forceren. tis tenslotte jouw huis.
Ik zou het niet alleen doen, maar met meerdere mensen erbij, zodat ze jou niet van bedreiging kan betichten. Verder zorg voor een goeie advocaat en zorg dan als de sodemieter dat je via voorlopige voorzieningen je kinderen bij je krijgt.
Gesloten