Kinderen in het buitenland

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Kinderen in het buitenland

Bericht door sdwv »

peterx Geplaatst: 22 Apr 2006 06:48 pm Onderwerp: Kinderen in het buitenland

--------------------------------------------------------------------------------
Beste mensen,
Ik ben verleden jaar gescheiden van de moeder van mijn twee dochters een is er 13 en de ander is 10, ik betaal iedere maand netjes de kinder allimentatie, Sinds januari is mijn ex naar noorwegen verhuisd dit terwijl wij gedeelde voogdij hebben, nu is mijn vraag kan dit nou zomaar?
Ik heb mijn kinderen nu meer dan 1 jaar niet gezien.
En het gaat mij toch allemaal een beetje te veel worden.
Ik hoop wat te horen

Vriendelijke groeten Peter


John Geplaatst: 23 Apr 2006 08:24 pm Onderwerp: Re: Kinderen in het buitenland

--------------------------------------------------------------------------------
peterx schreef:
Beste mensen,
Ik ben verleden jaar gescheiden van de moeder van mijn twee dochters een is er 13 en de ander is 10, ik betaal iedere maand netjes de kinder allimentatie, Sinds januari is mijn ex naar noorwegen verhuisd dit terwijl wij gedeelde voogdij hebben, nu is mijn vraag kan dit nou zomaar?
Ik heb mijn kinderen nu meer dan 1 jaar niet gezien.
En het gaat mij toch allemaal een beetje te veel worden.
Ik hoop wat te horen

Vriendelijke groeten Peter
Van mijn zou ze geen cent meer krijgen laat ze maar naar nederland komen zit daar in de zon en jij je eigen kapot werken en betalen.
En ja je weet het he advocaat klagen en maar klagen.
p.s.aangifte doen van schending van uitspraak van rechter en als politie moelijk doet naam en tijd van agent opschrijven brief en( VBZ )naar DE Korpsbeheerder van Politie noord en oost Nederland .
t.a.v. van klachtencoordinator
Postbus 618
7300 AP
apeldoorn .
En een brief aan korpschef van poliyie bureau waar je woont en maar wachten je kan niks anders doen.
Sterkte maat dat is alles wat ik weet.


John Geplaatst: 23 Apr 2006 09:58 pm Onderwerp: Re: Kinderen in het buitenland

--------------------------------------------------------------------------------
John schreef:
peterx schreef:
Beste mensen,
Ik ben verleden jaar gescheiden van de moeder van mijn twee dochters een is er 13 en de ander is 10, ik betaal iedere maand netjes de kinder allimentatie, Sinds januari is mijn ex naar noorwegen verhuisd dit terwijl wij gedeelde voogdij hebben, nu is mijn vraag kan dit nou zomaar?
Ik heb mijn kinderen nu meer dan 1 jaar niet gezien.
En het gaat mij toch allemaal een beetje te veel worden.
Ik hoop wat te horen

Vriendelijke groeten Peter
Van mijn zou ze geen cent meer krijgen laat ze maar naar nederland komen zit daar in de zon en jij je eigen kapot werken en betalen.
En ja je weet het he advocaat klagen en maar klagen.
p.s.aangifte doen van schending van uitspraak van rechter en als politie moelijk doet naam en tijd van agent opschrijven brief en( VBZ )naar DE Korpsbeheerder van Politie noord en oost Nederland .
t.a.v. van klachtencoordinator
Postbus 618
7300 AP
apeldoorn .
En een brief aan korpschef van poliyie bureau waar je woont en maar wachten je kan niks anders doen.
Sterkte maat dat is alles wat ik weet.

poliyie ==politie
Gesloten