kinderen kwijt

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

kinderen kwijt

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 21 Jul 2005 02:12 pm Onderwerp: kinderen kwijt

--------------------------------------------------------------------------------
Wie kan me helpen. Ben sindskort mijn kinderen kwijt. Mijn ex is vorige week zonder bericht achter te laten vertrokken. Het kan zijn dat ze op een schuiladres verblijft. Wie kan mij enkele tips geven?
Gr. G


micha Geplaatst: 04 Aug 2005 02:44 pm Onderwerp: zoeken

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi,
mijn tip, Stop je zoekactie leef je leven.
Uiteindelijk kom je elkaar tegen op een pad,die wel samen te bewandellen is..

Hoop ik dan...

Groetjes Micha


Anonymous Geplaatst: 15 Sep 2005 03:57 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Wat is dat voor gelul!!
We komen elkaar wel tegen op een pad!!!
Ik wil gewoon mijn kinderen, wie heeft tips hoe ik ze kan vinden?
B


Marco/Monique Geplaatst: 16 Sep 2005 07:27 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ik wil vorens te proberen een antwoord te geven op je vraag even meedelen dat ik het van weinig respect vind getuigen hoe je de vorige antwoordgever afsnauwd.

We zitten hier met zijn allen op omdat we waarschijnlijk in hetzelfde schuitje zitten en de een is er net mee bezig (zoals jij) en wij zijn er al jaren mee bezig en hebben net zoiets als de vorige antwoordgever dat we het waarschijnlijk gaan laten zitten en hopen dat de 2 meisjes vanzelf komen als ze daar klaar voor zijn. Veroordeel iemand niet te snel!

Misschien kan je via de politie erachter komen waar je ex vrouw heen is met de kinderen? Als ze in een blijf-van-mijn-lijfhuis zit krijg je niet het adres maar misschien kan haar huisarts je helpen of misschien wilt school bemiddelen (als ze leerplichting zijn tenminste). Misschien handig om tevens een advocaat in te schakelen die misschien via haar familie (ouders) een procedure kan opstarten om je kindjes terug te krijgen.

Haar ouders zullen vast wel weten waar ze is?

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en wens je veel sterkte en wijsheid toe.

Groetjes,

Monique (een vriendin van een dwaze vader!)


Jeroen-R'dam Geplaatst: 19 Sep 2005 12:11 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ik kan me aan de ene kant de reactie ook wel voorstellen hoor.
Tuurlijk zijn sommigen er al heel lang mee bezig, maar deze persoon heeft zich net aangemeld, vraagt om advies en krijgt als eerste zo'n reactie. Denk dat dat wel ff schrikken is !

Feit blijft dat het met respect omgaan met elkaar ook erg belangrijk is !


Anonymous Geplaatst: 20 Sep 2005 08:36 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Via erkende rechercheburo's (door justitie erkend) kun je mensen laten opsporen. Wellicht een optie !


John Geplaatst: 15 Apr 2006 08:24 am Onderwerp: Re: kinderen kwijt

--------------------------------------------------------------------------------
batman schreef:
Wie kan me helpen. Ben sindskort mijn kinderen kwijt. Mijn ex is vorige week zonder bericht achter te laten vertrokken. Het kan zijn dat ze op een schuiladres verblijft. Wie kan mij enkele tips geven?
Gr. G

Heb precies zelfde situatie meegemaakt.
Maak afspraak ,jeugdzorg,maatschappelijk werk,kunnen alleen noties maken van wat er is gebeurt kan je aanvoeren bij rechtbank over verwaarlozing blijven bellen naar ide lui.
Ga er niet achteraan want zodra je iets doet bel ze politie die er melding van maakt ,ben er 7 keer door genaaid.als je weggaat voordeur op slot,poort op slot zodat ze er niet in kan ga naar advocaat en ga meteen zielig doen van geen kleren geen eten,nu er achteraan gaan ik ben er door genaaid om dat ik dacht kinderen wil ik thuiskrijgen en ben gaan zoeken FOUTTTTTTTTT ik ben nu ook bijna helemaal kapot al 7 weken geen kinderen in hun eigen bed door stomme fout.
Groetjes John
Gesloten