alimentatie

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

alimentatie

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 07 Jan 2006 09:52 am Onderwerp: alimentatie

--------------------------------------------------------------------------------
ook ik moet alimentatie betalen voor kinderen die ik al jaren niet zie vanwege verhindering en getreiter van de andere zijde.
bij het weigeren van betalen komen er plots instansies die dat wel komen innen,is hier niks aan te doen.plus ze verhogen met belachelijke bedragen zodat ook zei weer een dikke boterham ervan kunnen kopen.

mijn vraag is:
mogen deze instanties dat zomaar, iemand financieel voor het blok zetten, terwijl er een achter liggend probleem is wat eerst opgelost hoort te worden voor het welzijn van de kinderen.

het gaat toch om de kinderen en dan mag je toch zeggen dat financieele problemen van minder belangrijke aard is en eerder een gevolg van een slechte omgangsregeling.

kan hier iets aan gedaan worden zonder dat er weer een vette rekening gepresenteerd wordt.


Anonymous Geplaatst: 01 Apr 2006 04:22 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ja zo is het wel...bijna blut....

ik zie me dochter ook al meer dan een jaar niet, ook door ex vrouw.en moet ook gewoon 237 kinderalimentatie betalen en nog eens 102 voor ex vrouw.
ik ben minder gaan verdienen sinds die uitspraak en heb een nieuw gezin. en nog schuld van de echtscheiding, heb nihil gevraagt voor partner alimentatie en heb het verloren, het maakt niet uit als zij gewoon niet werkt, (ja 2 daagjes maar) en voor de rest alles maar ontvangt, ook kinderbijslag en belasting ed. ze heeft meer te besteden dan vrouwen met een uitkering.maar als ik met minder rond moet komen daar denk niemand aan maar zij wel.
niemand die haar erop wijst dat ze werken moet...maar ik moet wel zorgen dat het elke maand op haar rekening staat.
zo krom is het eenmaal ......en je kosten zijn voor je eigen rekening als je naar advocaat stapt...
Gesloten