Proefproces: Sponsors gezocht

Plaats hier alles wat u met wetgeving te maken heeft.
Dit kunnen onderwerpen over de huidige wetgeving zijn of voorstellen voor nieuwe.
Plaats reactie
VaderkenJ
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2014, 23:08

Proefproces: Sponsors gezocht

Bericht door VaderkenJ »

Doe is gek, denk ik..

Mijn situatie: Sinds 14 april zit ik in een vechtscheiding. Momenteel aan de orde het huis.

Mijn ex. houdt opzettelijk (is nu duidelijk ook op mail gezet door de advocaat) het huis vast dat ik heb verlaten, op grond van valse voorwendselen. Valse voorwendsel was het verhaal dat haar ouders financiële steun geven tot een ton.

Partneralimentatie, zo had ze bedacht, wordt van de woningwaarde afgetrokken (18000, euro) zodat ze de woning kan overnemen. Ook diende ik te verklaren afstand te doen van partneralimentatie. Ik heb die constructie geweigerd.
Inmiddels na drie mediators, en half jaar advocaten een (gunstige) uitspraak voor de kinderen en mij, aangezien de co ouderschapsregeling in stand blijft. Zij had na een lastercampagne verzocht me weekendvader te maken (eens per twee weken). 'Gedurende de procedure houdt vrouw (52% van de zorg) het vruchtgebruik van de woning en 90% inboedel. Zij heeft nu aangegeven de pas na uitspraak rechtbank (verwachting is sept 2015) + 9 maanden vol te houden en dan gaan zoeken naar een passende woning (conform haar verwende eisen, voor weinig).

Opzettelijk vasthouden van onverdeelde boedel is alleen haar wrok uiten. Ik zit 1 hoog achter.

Advocaat ziet wel in dat ik kans maak tegen dit onrecht te vechten, maar is vechten tegen een onrechte wet!

Wie kan me steunen, of welke advocaat durft het aan?

Groet.
Richard63
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 48
Lid geworden op: 04 feb 2015, 02:09

Re: Proefproces: Sponsors gezocht

Bericht door Richard63 »

Hoi,

Ik denk dat je contact moet opnemen met mr Weegberg.
Hij draagt deze stichting een warm hart toe en is zeer kundig
Hij houd kantoor in Den Haag.

Ik zelf heb hem ook en de indruk die ik heb is dat het een zeer betrokken en reeële man is. Ook qua betalen rekening.
Plaats reactie