gek wordt ik er van

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
arnhem026
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jun 2014, 12:19

gek wordt ik er van

Bericht door arnhem026 »

ik heb mijn Dochter erkend en er is geen omgangsregeling ook geen ouderschapsplan en betaal ook geen Allimentatie omdat dit volgens de gemeente niet hoeft wegens te weinig draagkracht iets wat ik zeer betreur maar dat is wat anders nu heb ik mijn dochter 2 jaar niet gezien omdat het met mij niet helemaal Goed ging nu ik mijn leven weer op de rit heb eigenlijk al een geruime 16 maanden wil ik mijn dochter weer zien omdat dit naar ik aanneem ook de meest gezonde manier van leven is zowel voor vader als voor kind maar nu komt de kink in de kabel moeder komt met een eis dat er begeleiding bij aanwezig is ik ben nooit slecht geweest voor mijn dochter wel heb ik een verslavings achtergrond maar ik ben nu 16 maanden clean in die 2 jaar ben ik nooit ingelicht over het wel en wee van mijn dochter kortom welke stappen kan ik nemen om als vader serieus genomen te worden en is wellicht mediation een optie ?
Casper
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 dec 2009, 11:18

Re: gek wordt ik er van

Bericht door Casper »

Arnhem026, welkom! sterkte!

Als moeder tot overleg bereid is, is er al veel gewonnen. Misschien is wat begeleiding best overkomelijk. Je zou een opbouw kunnen voorstellen, eerst met wat begeleiding, daarna wat vaker en tenslotte zonder begeleiding. Langzaam aan opbouwen in goed overleg is geen gek idee, dan heb je een mooi streven en kan iedereen aan de situatie wennen. Hoe oud is je dochter?
Istar
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 40
Lid geworden op: 23 mei 2014, 10:03

Re: gek wordt ik er van

Bericht door Istar »

Euhm, een verslaving is niet niks. Voor jou kan dat verleden tijd zijn, maar ik snap best dat je ex wat angstig is. En ik weet niet hoe oud je dochter is, maar als ze nog erg jong is kun je toch moeilijk verwachten dat ze nu ineens om het weekend komt logeren als ze jou 2 jaar niet heeft gezien.

Ga gewoon akkoord met die begeleide omgang en kijk of je het vanuit daar rustig verder op kunt bouwen, lijkt me voor dochter en moeder erg prettig en voor jezelf dan uiteindelijk ook.
Plaats reactie