Wat mag ik niet vergeten?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Wat mag ik niet vergeten?

Bericht door sdwv »

Alex Geplaatst: 21 Feb 2006 10:50 am Onderwerp: Wat mag ik niet vergeten?

--------------------------------------------------------------------------------
Beste mensen,

Mijn vrouw heeft me twee weken geleden verlaten en heeft de kinderen meegenomen. Ze heeft een nieuwe vriend...
Ik kwam op vrijdagmiddag thuis, na mijn werk, en er lag alleen een briefje waarin ze schreef dat ik maar een advocaat moest gaan zoeken

De afgelopen maanden zag mijn vrouw regelmatig dingen die er niet zijn !!! Dat duidt erop dat er wellicht iets ernstigs met haar mis is.
ik ben bang voor wat er met mijn kinderen kan gebeuren of wat er van hen terecht moet komen!, ze zijn pas 6 en 8 jaar oud.
Ik heb tot nu toe nog steeds mijn kinderen niet kunnen zien of spreken.

Hebben jullie tips over wat ik allemaal kan en mag of zelfs moet doen?
Ik wil er alles aan doen wat binnen de wettelijke mogelijkheden ligt om te voorkomen dat ik geen omgangsregeling krijg, als dat kan!

Please, help me!

Bijvoorbaat dank,

Alex


Anonymous Geplaatst: 26 Feb 2006 01:21 pm Onderwerp: Re: Wat mag ik niet vergeten?

--------------------------------------------------------------------------------
Alex schreef:
Beste mensen,

Mijn vrouw heeft me twee weken geleden verlaten en heeft de kinderen meegenomen. Ze heeft een nieuwe vriend...
Ik kwam op vrijdagmiddag thuis, na mijn werk, en er lag alleen een briefje waarin ze schreef dat ik maar een advocaat moest gaan zoeken

De afgelopen maanden zag mijn vrouw regelmatig dingen die er niet zijn !!! Dat duidt erop dat er wellicht iets ernstigs met haar mis is.
ik ben bang voor wat er met mijn kinderen kan gebeuren of wat er van hen terecht moet komen!, ze zijn pas 6 en 8 jaar oud.
Ik heb tot nu toe nog steeds mijn kinderen niet kunnen zien of spreken.

Hebben jullie tips over wat ik allemaal kan en mag of zelfs moet doen?
Ik wil er alles aan doen wat binnen de wettelijke mogelijkheden ligt om te voorkomen dat ik geen omgangsregeling krijg, als dat kan!

Please, help me!

Bijvoorbaat dank,

Alex
Precies hier zelfde situatie.
Ben gaan informeren hier en daar,Jij heb ten alle tijden net zo veel recht op je kinderen als haar pas als de kinderrechter beslist heeft is er een besluit.
Dus kinderen ophalen en lekker meenemen en niet teruggeven.
Ik bel de politie altijd als zij de kinderen meeneem,politie maak gewoon noties ervan dat de kinderen uit hun normale leefomgeving worden getrokken.
Is altijd bruikbaar als je voor rechter komt ,als jij blijf volhouden dat de kinderen uit hun omgeving worden getrokken heb je kans .
Hier ook ik zeg morgen tegen advocaat moet je nu kijken kinderen in vreemd huis niet hun eigen bedje hun hele leven ontregeld.
Probeer hier morgen de advocaat te pussen dat alles zo snel mogelijk naar kinderrechter moet,desnoods wil ik het nog brengen ook.
Nu heb jij net zo veel recht Maatsch werk jeugdzorg,en noem maar op kunnen nu niks doen pas als de kinderrechter aan te pas komt .
Ophalen en meenemen de kinderen en lekker thuis in hun eigen bedje laten slapen.
p.s. jammer denk dat we te ver wegwonen anders kon je ze wel hier brengen kunnen ze tot rust komen.
Heb hier dochter 10 en zoon 7 kunnen ze lekker mee spelen.

Groetjes van John


Anonymous Geplaatst: 26 Feb 2006 03:56 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Bedankt voor je reactie John!
Mijn advocaat heeft me inmiddels geadviseerd om zelf niets te ondernemen, hij heeft een verzoek tot voorlopige voorziening bij de rechter ingediend. Ik wacht af wat er verder gaat gebeuren.
mooi kl*te


Nieky Geplaatst: 10 Mrt 2006 07:44 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Anonymous schreef:
Bedankt voor je reactie John!
Mijn advocaat heeft me inmiddels geadviseerd om zelf niets te ondernemen, hij heeft een verzoek tot voorlopige voorziening bij de rechter ingediend. Ik wacht af wat er verder gaat gebeuren.
mooi kl*te

Dat was bij mij ook zo, een jaar geleden (!). De scheiding is nog steeds niet uitgesproken! Dat komt doordat bij de voorlopige voorzieningen geen echtscheidingsverzoek is aangevraagd. Daarna wordt er al een jaar lang touwgetrokken over de peildatum. In de tussentijd komt er natuurlijk geen bezoekregeling tot stand!

Je kan het treffen met een advocaat, maar je kan ook een uitzuiger krijgen. Dat kun je pas achteraf vaststellen. Maar dan is het te laat.
Mijn advies: houdt alles zoveel mogelijk zelf in de hand. Anders neemt de advocaat een loopje met je. Zo gauw je merkt dat hij dat doet, draag je hem op alle post via jou te laten lopen.

Maar wat zijn de gegevens? Ben je gehuwd? Onder huwelijkse voorwaarden?

Je kan ook via internet een scheiding regelen voor EUR 793. Dat is veel goedkoper dan via deze advocaat. Bel gewoon je asex op en ga onderhandelen. Uiteindelijk is dat beter voor de kinderen.
Gesloten