bedankt hoor (niet dus :O(

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

bedankt hoor (niet dus :O(

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 29 Jan 2006 08:46 am Onderwerp: bedankt hoor (niet dus :O(

--------------------------------------------------------------------------------
ik heb een tyd geleden emails van jullie de dwaze vaders ontvangen jullie wilden me helpen nu heb ik al 2maanden niets meer gehoord terwijl ik jullie gemaild heb
bedankt hoor voor het niet nemen van de moeite ik heb jullie erna ook nog gemaild maar ja blijkbaar ben ik nie belangryk en me kids ook nie
doei


Rick Geplaatst: 29 Jan 2006 10:13 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
De enoge vraag die ik zie staan is van 24 januari dit jaar en als je verwacht dat hier de mensen wonderen voor je verichten ben je op de verkeerde plek. Je zal het uiteindelijk toch zelf moeten doen hoe vervelend dat ook mogge zijn. Verwijten maken is makkelijk maar wat heb je zelf gedaan om anderen te helpen??????


moedeloos Geplaatst: 29 Jan 2006 11:03 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ik denk dat het wel belangrijk is om er stil bij te staan dat de ene niet de ander is. Er zijn vaders die door stress, verdriet en paniek niet helder meer kunnen denken. Ze zijn de grip en het oog op de situatie compleet kwijt. Ik heb daar ook even in gezeten, en dan is het inderdaad makkelijk om de vinger naar de ander te wijzen. Geeft niet, want het is begrijpelijk en het hoort er bij.

gr,


M


Anonymous Geplaatst: 29 Jan 2006 07:46 pm Onderwerp: neen hoor dan hebje ut mis

--------------------------------------------------------------------------------
ik verwyt niets en verwacht geen wonderen maar ik heb de vraag al eerder geemaild hoor en kreeg bericht dat ze voor me zouden kijken maar das alweer een tyd geleden en verwyten doek niemand iets alleen dan moet men mij nie mailen je kunt beter niets zeggen dan verwachtingen kweken door mailtjes te sturen tocgh
dus..................


Anonymous Geplaatst: 29 Jan 2006 07:46 pm Onderwerp: neen hoor dan hebje ut mis

--------------------------------------------------------------------------------
ik verwyt niets en verwacht geen wonderen maar ik heb de vraag al eerder geemaild hoor en kreeg bericht dat ze voor me zouden kijken maar das alweer een tyd geleden en verwyten doek niemand iets alleen dan moet men mij nie mailen je kunt beter niets zeggen dan verwachtingen kweken door mailtjes te sturen tocgh
dus..................


Anonymous Geplaatst: 29 Jan 2006 07:46 pm Onderwerp: neen hoor dan hebje ut mis

--------------------------------------------------------------------------------
ik verwyt niets en verwacht geen wonderen maar ik heb de vraag al eerder geemaild hoor en kreeg bericht dat ze voor me zouden kijken maar das alweer een tyd geleden en verwyten doek niemand iets alleen dan moet men mij nie mailen je kunt beter niets zeggen dan verwachtingen kweken door mailtjes te sturen tocgh
dus..................


Anonymous Geplaatst: 29 Jan 2006 07:47 pm Onderwerp: neen hoor dan hebje ut mis

--------------------------------------------------------------------------------
ik verwyt niets en verwacht geen wonderen maar ik heb de vraag al eerder geemaild hoor en kreeg bericht dat ze voor me zouden kijken maar das alweer een tyd geleden en verwyten doek niemand iets alleen dan moet men mij nie mailen je kunt beter niets zeggen dan verwachtingen kweken door mailtjes te sturen tocgh
dus..................


Anonymous Geplaatst: 29 Jan 2006 07:47 pm Onderwerp: neen hoor dan hebje ut mis

--------------------------------------------------------------------------------
ik verwyt niets en verwacht geen wonderen maar ik heb de vraag al eerder geemaild hoor en kreeg bericht dat ze voor me zouden kijken maar das alweer een tyd geleden en verwyten doek niemand iets alleen dan moet men mij nie mailen je kunt beter niets zeggen dan verwachtingen kweken door mailtjes te sturen tocgh
dus..................


Anonymous Geplaatst: 29 Jan 2006 07:48 pm Onderwerp: neen hoor dan hebje ut mis

--------------------------------------------------------------------------------
ik verwyt niets en verwacht geen wonderen maar ik heb de vraag al eerder geemaild hoor en kreeg bericht dat ze voor me zouden kijken maar das alweer een tyd geleden en verwyten doek niemand iets alleen dan moet men mij nie mailen je kunt beter niets zeggen dan verwachtingen kweken door mailtjes te sturen tocgh
dus..................


Rick Geplaatst: 29 Jan 2006 08:16 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Mensen proberen een hart onder je riem te steken maar achteruit leunen en wachten tot een ander de oplossing biedt werkt niet geloof me. Het enige dat mesen kunnen doen is luisteren en mischien een tip geven. Verder moet je het zelf doen. Hoe moeilijk het ook is niemand kan ervoor zorgen dat jij je kinderen kan bezoeken of dat zij naar jou toekomen. Als dat het enige probleem is, dat het financieel moeilijk is, dan heb je in mijn ogen geen probleem dat moeilijk op te lossen is sorry.


Anonymous Geplaatst: 30 Jan 2006 08:03 am Onderwerp: geen probleem??!

--------------------------------------------------------------------------------
nou zeg geen probleem zegt die komt tie
me oudste zoontje zit in pleeggezin en me ex heeft gezegd die komt nie meer terug naar haar dus ik verheugd leuk dan neem ik hem zij zegt neen ik ben voogd en heb besloten dat die daar blijft was nr 1
en me 2e zoontje met andere vrouw kryg ik ook heel af en toe te zien en dan zit ik maar thuis aan me kinderen te denken
verder ben ik herstellende van een dodelijk virus heet hepatitis c doe nu een zware kuur ertegen met tabletten waar ze kanker mee behandeld hebben en ik zei dat van geen geld dan kan ik bij jeugdzorg toch nie zeggen dan kryg ik me zoon nooit
blijkbaar moet het allemaal zo ik ben het vechten eigenlijk moe me oudste zoontje was een 1 nigth stand kreeg ik na byna 2 jaar te horen toen moest ik voor de naam vechten bij de 2e moest ik ook voor de naam vechten en voor me oudste bij me te krygen en voor me jongste een regeling te treffen terwijl ik elke dag vecht met zware medicijnen tegen die dodelijke ziekte
geloof je me nie dan kijk op www.hepatitisvereniging.nl onder verhaal van <naam verwijderd op verzoek>


NBC-master Geplaatst: 31 Jan 2006 12:19 pm Onderwerp: erg

--------------------------------------------------------------------------------
erg om te horen dat het ook een vrouw overkom!
maar denk ook eens aan al die mannen die nergens terecht kunnen.
er is b.v. geen blijf van mijn lijf huis voor mannen.
kinderen woorden altijd door de vrouw gebruikt als een soort van schild
bij een scheiding,vrouwen zijn altijd zielig maar de man dan heb of kan deze geen verdriet? zijn dat robots die alleen zolang het goed gaat kunnen werken geld binnen brengen
en het gezin kunnen onderhouden,en als het fout gaat zijn ze de gebeten hond.
denk daar eens aan,en ook waar twee vechten hebben er twee schuld,maar het woord zoals normaal aan een kant gezocht.
het liedje een man mag niet huilen gaat hier niet op !!!!



NBC-master Geplaatst: 31 Jan 2006 12:20 pm Onderwerp: Re: erg

--------------------------------------------------------------------------------
NBC-master schreef:
erg om te horen dat het ook een vrouw overkom!
maar denk ook eens aan al die mannen die nergens terecht kunnen.
er is b.v. geen blijf van mijn lijf huis voor mannen.
kinderen woorden altijd door de vrouw gebruikt als een soort van schild
bij een scheiding,vrouwen zijn altijd zielig maar de man dan heb of kan deze geen verdriet?
zijn dat robots die alleen zolang het goed gaat kunnen werken geld binnen brengen
en het gezin kunnen onderhouden,en als het fout gaat zijn ze de gebeten hond.
denk daar eens aan,en ook waar twee vechten hebben er twee schuld,maar het woord zoals normaal aan een kant gezocht.
het liedje een man mag niet huilen gaat hier niet op !!!!




Rick Geplaatst: 01 Feb 2006 12:18 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Het is allemaal zwaar en hel vervelend dat zal ik niet ontkennen, maar in ieder geval MAG je je kinderen zien.

Mijn vraag was dan ook wat je verwacht van de andere mensen op de site. Je vraagt om hulp maar laat niet duidelijk blijken wat voor hulp je nodig denkt te hebben.


Anonymous Geplaatst: 06 Feb 2006 07:30 am Onderwerp: ff voor de duidelijkheid!!

--------------------------------------------------------------------------------
hoi door me ziekte en de zware kuur die ik nu doe op ut moment benk werkeloos waoer op bystandsniveau me vraag is dus ook weet iemand ergens een sponsor of een potje waar ik reis geld uit kan krygen?
want het zou jammer zijn dat ik door geen geld uit eindelijk me kinderen niet meer kan zien en jullie weten toch dat je als man moeite moet doen ook bij de exen!
bedankt
<naam verwijder op verzoek>
ps heb overal al na gevraagd sociale dienst bystand belasting uwv nergens kryg je reiskosten vergoeding
kan me iemand helpen bij iemand die een bedryf heeft en helpen wil laat een wielren truitje ontwerpen en ik fiets erin want ondanks me zware kuur heb ik een passie ontdekt en dat is wielrennen


Rick Geplaatst: 07 Feb 2006 11:10 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Vindt het vervelend voor je maar zou ook niet weten hoe dat probleem op te lossen. Even plat gezegd ik heb zoveel geld uitgegeven aan advocaten om mijn kinderen te kunnen zien dat mijn "nieuwe" gezin hier duidelijk onder te lijden had. Daarom de rechtszaken maar even op een laag pitje gezet en nu aandacht en tijd voor mijn huidige leven.

Gelds voor velen een probleem aangezien je overla een advocaat voor nodig hebt, en dus zeg ik nogmaals, je mag blij zijn dat je je kinderen mag en kan zien.
Gesloten