Zoveel Dwaze Vaders En Zo Weinig Advies!!!!!!!!!!!!!

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Zoveel Dwaze Vaders En Zo Weinig Advies!!!!!!!!!!!!!

Bericht door sdwv »

Marco/Monique Geplaatst: 05 Sep 2005 01:43 pm Onderwerp: Zoveel Dwaze Vaders En Zo Weinig Advies!!!!!!!!!!!!!

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi,

Hier een berichtje van een vriendin van een Dwaze Vader.

Fantastisch hoor zo'n forum, wij ook ons verhaaltje erop geplaatst met de vraag of ik van andere vaders of moeders misschien wat tips kan krijgen en wat denkt u:

GEENEEN TIP OF ADVIES KRIJG JE!!!

Waar is dan dit forum voor. Misschien om je te rot te lachen om de verhalen van andere vaders en moeders?

Volstrekt onbegrijpelijk vind ik het. Als wij advies kunnen geven doen wij dat.

Ik hoop dat de ogen van andere vaders en/of moeders worden geopend door dit berichtje en misschien dat we elkaar kunnen helpen in deze moeilijke tijden.

Veel wijsheid toegewenst,

Marco/Monique


Jolanda V Geplaatst: 09 Sep 2005 01:08 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Beste Marco en Monique,
Ik ben het helamaal met jullie eens! Ik heb ook enige tijd geleden een hulproep geplaatst op deze site en tot nu toe nog geen enkele reactie gehad. Het probleem wordt intussen steeds groter. Ik zal eens gaan kijken of ik jullie vraag kan vinden. Zal wel een eindje naar beneden staan. Jullie krijgen reactie van me. Of ik nu kan helpen of niet, of ik nu iets zinnigs kan zeggen of niet, dat moet blijken aan de hand van jullie vraag. Maar omdat ik de frustratie ken, ga ik zeker reageren! Groeten, Jolanda


Rick Geplaatst: 22 Jan 2006 10:18 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Beste Marco en Monique,

Ben net lid en kan dus nog niet echt zeggen of er reacties komen. Zie wel dat er veel gelezen maar weinig gereageerd wordt. Dat vindt ik persoonlijk jammer. Ik begrijp dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten en dat er soms geen oplossing te geven is maar soms is een luisterend oor of gewwon een opstekertje voldoende om de strijd vol te houden.
Sterkte en veel geluk toegewenst.
Gesloten