De "vermeend" achtergestelde vader. Fredjeeeee.

Plaats hier alles wat u met wetgeving te maken heeft.
Dit kunnen onderwerpen over de huidige wetgeving zijn of voorstellen voor nieuwe.
Plaats reactie
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

De "vermeend" achtergestelde vader. Fredjeeeee.

Bericht door EDA »

Hehe,

Op weg naar de eerste persoonlijke afspraak op school van mijn kind, hoor ik op de radio dat het de internationale dag van de rechten van het kind is....

http://www.unric.org/nl/nieuwsoverzicht ... ember-2013

Goh,

Niet dat het iets hielp verder. Ook deze school bakt er weer niks van. Ze kennen art 1:377c BW niet ( goed ) en slepen er weer eens vanalles wat niet ter zake doet er bij. Allemaal stokken om een hond te slaan. Allemaal niks met art 1:377c BW van doen trouwens.

En als ik dan geagiteerd ben, dan mag ik niet op school zijn, waar ik recht op heb, OMDAT ik geagiteerd ben, omdat ze mijn verzoek om veiligheid met voeten treden en het dus over zichzelf afroepen dat ik geagiteerd ben.

Nee, nu moet de boel eerst "normaliseren" ...

En daar heeft school natuurlijk zelf een stem in.

Dus eerst braaf zijn en dan pas een koekje.

Bij het verlaten van het pand moet de directeur nog even aan mij ZEGGEN dat DAAR de uitgang is... M.a.w. OPGEFLIKKERD jij...

Ja, zo gaan die dingen met "vermeend achtergestelde" vaders, hè Fred.

Oke, dat wordt dus landelijke klachtencommissie. Wat een gesodemieter toch weer. Als school zich nou eens een keer neutraal zou opstellen!!! Maar nee hoor. Weer niet. De zoveelste al. En het had vandaag geregeld kunnen zijn. Dat was mijn insteek in elk geval.

Goed volgen we de procedure maar weer. Nog meer mensen die er bij betrokken raken, nog meer geld en tijd verkloot.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: De "vermeend" achtergestelde vader. Fredjeeeee.

Bericht door EDA »

In het geplande gesprek onlangs, wat ik aangreep om herstel aan te vangen, nam de directeur van school in de functie intern vertrouwens persoon, het initiatief deze vader, waarvan ze weet dat er al anderhalf jaar geen enkel contact tussen zijn kind en hem heeft plaatsgevonden, het volgende voor te houden: " Jij gaat jouw kind niet zien op school" ..

En dan het gek vinden dat er vaders doordraaien en met UZI's en op andere wijzen onherstelbare schade toebrengen in Zeist, Reuver en Oude Pekela.

De stellingname van school is duidelijk, het verlaten van neutraliteit tevens ook.

En als ik dan opmerk dat deze zaak aldus nog een staartje zal hebben is de bange vraag aan mij: " Bedreig jij mij nou? "..

Nee natuurlijk niet, ik zeg alleen maar dat mw zo opponent blijft en derhalve de zaak niet sluit.

Ook dit schetst weer de zaak en geeft er blijk van dat er angst heerst en dat er dus uit angst beslist en gehandeld wordt.

En angst is het ontbreken van begrip, acceptatie, vergeven en loslaten bij diegene die blijkt geeft in woord en/of gedrag van deze angst. Angst is tegengesteld aan Liefde en Liefde is waarmee mij kind omringd dient te worden, niet angst. Deze directeur zet dus duidelijk onvoldoende in op een voor mijn kind gewenste setting.

Eat that, Fred.

Niet alleen deze vader wordt achtergesteld, ook mijn kind ontvangt niet de setting op school die het verdiend. School handelt aldus mis. Dat kun je ook anders zeggen, draai handelen en mis in volgorde maar om. Iets voor het AMK dan maar... Oh nee wacht, daar wordt je verhaal niet aangenomen, OMDAT je vader bent en DERHALVE met een gekleurd verhaal komt. Wauw, wat een wereld.
JCC
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 30 dec 2010, 09:46

Re: De "vermeend" achtergestelde vader. Fredjeeeee.

Bericht door JCC »

Sterkte EDA.

ps: Fredje luistert alleen naar experts en dat zijn rechters, advocaten en jeugdzorg, niet naar vaders.
Plaats reactie