Vader zoekt met succes de media tegen nederland en moeder

Heeft u een onderwerp waarover u denkt dat hierover gediscussieerd kan worden, dan kan dit hier.
Plaats reactie
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Vader zoekt met succes de media tegen nederland en moeder

Bericht door dwazevader »

Hier (in mijn ogen) een gruwelijk filmpje van een moeder die kind dwingt te eten. Ik noem het kindermishandeling. http://www.antibjz.nl/page/articles.htm ... eten-r2707
Vader filmde het gebeuren maar oordeel niet te snel,vader moet als een boer met kiespijn meedoen. Want anders zou moeder tegen werken voor het verkrijgen van een id. De man is van Turkse afkomst maar heeft Facebook en youtube gebruikt om aandacht te krijgen in deze. En met succes. De link is duizenden keren gedeeld en de man heeft in eigen land het nieuws gehaald.
De Nederlandse media heb ik hier nog niet over gehoord. Ben benieuwd of dat wel gaat gebeuren.
Maar ik wil hiermee laten zien dat de media een sterk medium is om taboes te doorbreken. Ik ben ook bezig om het bespreekbaar te maken maar het lijkt net of zenders bang zijn....
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Vader zoekt met succes de media tegen nederland en moede

Bericht door EDA »

" Zenders " worden in principe bevolkt door mensen.

En mensen hebben de nare eigenschap met angst behept te zijn.

Maar los daarvan is het zaak niet naar de ander te wijzen, maar naar jezelf en aan je eigen angst wat te doen.

Zolang dat niet plaatsheeft duurt ellende waar je in zit voort.

Dus wil je af van je nare ( angstige ) situatie, dan MOET je wel met jezelf aan de slag.
En de meesten doen dat niet, want dan moet je je angsten onder ogen zien.

Ahum... dit geldt ook voor mijzelf. En oh wat is het soms zwaar. Maar ben wel op de goede weg.

En nee, de media inzetten voor je strijd is niet de weg. Strijd is niet de weg. Met jezelf strijden is al zwaar genoeg en daaraan kom je niet toe als je strijdt met zaken buiten jou. Dus laat de strijd buiten je los en ga je innerlijke strijd aan.
Plaats reactie