Bewust sabotage

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Bewust sabotage

Bericht door dwazevader »

Het volgende vaders als ex bewust alles saboteert dmv de communicatie zo weinig en soepeltjes mogelijk te laten verlopen. Terwijl jij als vader met je armen wagenwijd open staat met een grote witte vlag in handen. Waarin je ook vraag wat moet ik doen zodat goed met elkaar kunnen communiceren. En wat je nou moet doen om het wel goed te doen.
Dat gezegd hebbende en adviezen opvolgt . En tijdens proces aantoont kijk vader wil in alles meewerken. Maar moeder gooit alle deuren dicht. Tja wat moet vader dan nog meer doen.
Moeders onwil word beloont en jij als welwillende en meewerkende vader word keihard buitenspel gezet. Met als motivatie slechte en moeizame communicatie en wantrouwen.
Graag jullie feedback!!!
Parcival
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 109
Lid geworden op: 23 aug 2012, 12:32

Bericht door Parcival »

Bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door Parcival op 15 apr 2013, 17:22, 1 keer totaal gewijzigd.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Bewust sabotage

Bericht door dwazevader »

Parcival,

Ik ben juist niet meegegaan in het gedrag van moeder. Maar zij word alsnog beloont voor haar gedrag.
Ik heb meerdere wegen bewandeld en meerdere voorstellen gedaan. Ik heb andere adviezen ook geprobeert zonder resultaat.

Volgens de rechtbank en het gerechtshof is communicatie wel noodzaak voor omgang. Dit aantoonbaar aangetoont. Juist omgang kan beginnen van creche enz enz. Ben het ook met je eens dat het kind zo verschillende sociale omgevingen leert kennen.

En dat hebben wij dus ook aangevoerd bij de rechtbank en gerechtshof dat het kind zijn beide ouders nodig heeft qua opvoeding.

Nee ik vind niet dat moeders wil wet is. Maar ik vind dat het rechtssysteem nog wel steeds zo werkt en veel gevallen.
Parcival schreef: Als je vind dat kinderen op dienen te groeien met vaders en moeder is er meer dan voldoende jurisprudentie waarin rechters moeder het gezag ontnemen, de verblijfplaats bij de vader bepalen. Maar dat zijn dan vaders die kiezen voor het kind ipv kiezen om aan de hand van moeder te lopen.
Hierin kan ik je niet volgen.

Ik weet welke weg ik op wil. Maar het uitgangspunt heb ik zelf niet in hand. dat word dan wer geblokkeerd door moeder.
Dwazevader is een alias. Mijn kind zal later zeker wel begrijpen wat een alias is.

Ik heb veel respect voor je dat je je feedback geef.
Parcival
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 109
Lid geworden op: 23 aug 2012, 12:32

Bericht door Parcival »

Bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door Parcival op 15 apr 2013, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Bewust sabotage

Bericht door dwazevader »

Het heeft er in nederland veel van weg dat als je moeder behandeld als een prinses je meer voor elkaar krijgt.

ik heb me juist gericht op belang van het kind en de omgang met vader.! Ik snap niet dat rechtbanken en hoffen allemaal dezelfde richtlijnen volgen. Zuid holland doet zo en Noord holland doet dat. Veel moeders weigeren geen of moeizame communicatie willen en wetens en ingefluisterd door de advocaat.

Ik heb uitgebreide omgang verzocht gezamenlijk gezag verzocht. Jep ondersteuning en begeleiding ook. Eenhoofdig gezag niet. Maar niks van dat alles viel in mijn kind ze voordeel.
Parcival
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 109
Lid geworden op: 23 aug 2012, 12:32

Bericht door Parcival »

Bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door Parcival op 15 apr 2013, 17:24, 1 keer totaal gewijzigd.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Bewust sabotage

Bericht door dwazevader »

Ik begrijp ook niet alles. Ik heb verschillende dingen geprobeert. Ik weet niet of het zo dat als vaders alles doet wat moeder wil ze alles voor elkaar krijgen. Maar het lijkt net zo. Als ik de topics lees over Bjz dan zie ik wees lief en aardig dan krijg je meer voor elkaar.

Daar heb je dus gelijk in de verandering komt, maar dat het geen 50/50 is kan ik me enigzins voorstellen. Doe het bijv elk weekend heel en gebroken of eventueel doordeweekse dag tussen door. Maar daar komt het weer je moet communiceren.
Iets wat bij wel gebeurde hetzij door email en whatsapp. Bellen hoeft niet daar was thans geen draagkracht voor volgens de rechter. Ex zeg bellen over belangrijkere dingen. wat is er nou belangrijker dan HET KIND.

En dat doet ze min of meer. Ik krijg wel omgang paar uurtjes in het weekend. en dat al bijna 2 jaar lang. En telkens zie je voor bij komen het klemcritiruim. Klem verloren raken. Ik vraag me af hoe dan?

Ik zal nu moeten wachten om een nieuwe zaak te starten want 1 geld is inmiddels op. 2 Hb is al geweest. Hr kan ik nu niet veroorloven. Maar ik zal dit advies opslaan.

Ja daar is iedereen verschillend in. Er zijn vaders die emitioneel kapot zijn en die niet meer goed na kunnen denken.
Ik heb het idee dat jij een hoge opleiding heb genoten. Dat hebben we niet allemaal.

Verander mijn tactiek.
Ik heb verschillende geprobeert..... Welke tactiek moet ik nu proberen. Want nu moet ik wachten met een nieuwe zaak. Hoe kan ik tot haar doordringen.
Parcival
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 109
Lid geworden op: 23 aug 2012, 12:32

Bericht door Parcival »

Bericht verwijderd
Plaats reactie