Valse beschuldiging mijn vader?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Valse beschuldiging mijn vader?

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 31 Okt 2005 06:44 pm Onderwerp: Valse beschuldiging mijn vader?

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo iedereen,
Ik weet niet of ik hier goed zit maar ik belandde via google op deze site.
Ik ken mijn vader niet & nooit gekend ook, en dat komt (volgens mijn moeder,ouders van moeder en zus van moeder verteld)
Kees (Mijn vader) is vreemdgegaan toen mijn moeder en Kees wat hadden, en toen mijn moeder zwanger was van mij. Toen is het uitgegaan en werd mn moeder om het maar zo te noemen depressief en is het heel lang erg slecht met haar gegaan, en ik denk dat ze er altijd littekens aan over heeft gehouden. Mijn moeder zegt dat Kees een verkrachter is en dat hij mijn tante en misschien ook andere meisjes heeft verkracht, en mijn tante bevestigd dit verhaal.
Dat is dus de reden dat ik mijn vader niet ken. Mijn tante heeft trouwens nooit aangifte gedaan omdat het te moeilijk voor haar was.
Maaar.. ik las in een tijdschrift dat maar 20% van al zulk soort beweringen waar is.. dus wat moet ik doen?


Anonymous Geplaatst: 31 Okt 2005 09:13 pm Onderwerp: valse beschuldiging mijn vader?

--------------------------------------------------------------------------------
Er is er maar één die je hopelijk eerlijk de waarheid kan vertellen: je vader. Misschien moet je op zoek naar hem, hoe emotioneel en moeilijk dat ook voor jou kan zijn. Nu zal je je altijd blijven afvragen wat de waarheid is.
Ik wens je veel sterkte.
Gesloten