Dè rechter of een rechter

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Dè rechter of een rechter

Bericht door Dwaze opa »

Tot voor kort was het bij mij altijd Dè rechter,als onkreukbare man of vrouw,die uiterst serieus te werk ging en uiteindelijk een vaak juist oordeel velde.naieveling die ik was met mijn oneindige geloof in de volmaakte rechtsstaat,die Nederland heet(te)
Net zoals er vaak sprake was van Dè burgemeester en nog meer van dat soort autoriteiten die min of meer recht hadden op de titel Dè...

Maar helaas moet ik vaststellen dat het autoriteitengehalte van Dè autoriteiten aan inflatie onderhevig is zeker als je de strapatsen van rechters in het familierecht in aanschouw neemt.
Het spijt me edelachtbare,maar voor mij bent u niet meer Dè rechter,maar gewoon een rechter,net zoals een... slager,een.... loodgieter en een.... timmerman.
Rechters,jullie hebben het zelf verknald door steeds maar weer blindelings op de adviezen van dat ongedierte van Jeugdzorg en Kindervernieling af te gaan.

Dus Dè Dwaze Pappies, volgen hopelijk het standpunt van Dè Dwaze opa.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: Dè rechter of een rechter

Bericht door EDA »

Daarom ook DE krommer. Recht is niet recht immers, maar krom.
Gesloten