Datum Hb bekend en alle ellende begint weer

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Datum Hb bekend en alle ellende begint weer

Bericht door dwazevader »

Datum Hb bekend maar alle ellende begint weer. Eigenlijk daarvoor al maar het word weer erger. Ik kan me ex maar niet peilen. Dan is ze positief en dan ineens plotsklaps draait ze 180 graden :?
de ene keer vraag je iets en word er normaal gereageerd :D En de andere keer krijg je ineens verwijten.
En worden er via advocaat brief(ven) dingen geschreven die niet waar zijn het alom bekende zwart makerij, is dit de angst waar sommige hier over praten?. Ik word er zo moe van. En door het heen en weer verweer gaat ex tekeer. Ik leg aantoonbare feiten neer en zij roept maar wat of verdraait een hoop.
Moest het kwijt.
Dwaze opa
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 496
Lid geworden op: 28 mar 2012, 21:19

Re: Datum Hb bekend en alle ellende begint weer

Bericht door Dwaze opa »

Dit gedrag...o zo herkenbaar bij de ex van m'n zoon...het konden zusjes zijn..echte borderlijntjes....en wat duurt het een tijd voordat bij anderen de ogen opengaan.
En toch vertrouwen de instanties jonge kinderen toe aan deze idioten...ook een vorm van misbruik van de kinderen door de moeders,die daarbij de hand boven het hoofd worden gehouden door allerlei instanties.
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Re: Datum Hb bekend en alle ellende begint weer

Bericht door TrotsePa »

Ik kan met je meepraten.. Het is erg vermoeiend..
MeoAuxilio
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 72
Lid geworden op: 15 okt 2012, 15:35

Re: Datum Hb bekend en alle ellende begint weer

Bericht door MeoAuxilio »

Veelal komt de term Borderline voorbij.
In het overgrote deel wordt al snel de conclusie getrokken dat een persoon aan deze persoonlijkheidsstoornis zou leiden.
Het feit dat een persoon switcht in haar emoties etc hoeft niet direct gezocht te worden in de voorgenoemde stoornis, sterker veelal wordt er na onderzoek geconcludeerd dat het gedrag voorkomt uit een combinatie van depressiviteit (licht), stress, en emotie.

Bedenk ook dat een rechter opteert voor een zgn objectief rapport van deskundigen
die hier voor geschoold zijn.
Uiteraard zullen sommige deze objectiviteit betwisten.

Meo Auxilio
dentinox
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 32
Lid geworden op: 27 feb 2012, 14:19

Re: Datum Hb bekend en alle ellende begint weer

Bericht door dentinox »

bekend verhaal...precies hetzelfde hier meegemaakt...nu nog trouwens
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Datum Hb bekend en alle ellende begint weer

Bericht door dwazevader »

Dwaze opa schreef:Dit gedrag...o zo herkenbaar bij de ex van m'n zoon...het konden zusjes zijn..echte borderlijntjes....en wat duurt het een tijd voordat bij anderen de ogen opengaan.
En toch vertrouwen de instanties jonge kinderen toe aan deze idioten...ook een vorm van misbruik van de kinderen door de moeders,die daarbij de hand boven het hoofd worden gehouden door allerlei instanties.
Denk dat we hier heel veel zusjes hebben :D Ja ze worden aan alle kanten geholpen!! En wij vaders mogen de shit opruimen.
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Datum Hb bekend en alle ellende begint weer

Bericht door dwazevader »

TrotsePa schreef:Ik kan met je meepraten.. Het is erg vermoeiend..
Ik zeg het constant tegen me zelf en anderen "word zij hier nou niet een keer moe van ? Ik wel namelijk ;-)
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Re: Datum Hb bekend en alle ellende begint weer

Bericht door dwazevader »

dentinox schreef:bekend verhaal...precies hetzelfde hier meegemaakt...nu nog trouwens
Hoop dat voor jou dat het snel afgelopen al die vervelende uitspraken en situaties.
Gesloten