Wie kan mij helpen?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Wie kan mij helpen?

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 29 Jul 2005 02:50 pm Onderwerp: Wie kan mij helpen?

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo allemaal

Mijn vriend heeft een dochtertje die hij 1 keer in de maand ong.10 minuten mag zien.Hij staat dan op de deurmat bij de voordeur.Zijn dochtertje zit dan in de keuken samen met zijn ex.
Deze omgangsregeling is bepaald door de rechter en zou dan in de loop van de tijd uitgebouwd moeten worden.Jammer genoeg lukt dit niet.Zijn ex doet gewoon na 5 a 10 minuten de deur dicht.Einde verhaal.Ook mag hij van haar niet binnen komen.Schending van haar privacy.
De laatste 5 jaar heeft mijn vriend van alles geprobeerd:maatschappelijk hulp,kinderbescherming,seminar en natuurlijk alle rechtszaken.
Nu had ik gehoord dat er ergens een huis moet zijn waar vader en kind elkaar kunnen ontmoeten onder begeleiding van een neutraal persoon.
Wie kan mij daar verder mee helpen?
Ik zou mijn vriend graag verder willen helpen met het contact met zijn dochtertje.


hopeloze moeder Geplaatst: 08 Aug 2005 02:17 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
vraag eens bij bureau klachten ondersteuning jeugdzorg e.d

en voor de rest: schrijf alles op!
hoelang wanneer,waar
pak een schrift en schrijf letterlijk alle keren dat hij 'bezichtigt' op wat er is gebeurd, wat er is gezegd, neem desnoods een memorecorder mee in je zak. dit mag niet gebruikt worden in de rechtzaal, maar je hebt alles op tape dus een enorme stok achter de deur.
misschien dat de rechter zelfs beslist dat hij de tapejes wel wil beluisteren
maar laat haar niks merken van de recorder.
succes
Gesloten