verhuizing

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Re: verhuizing

Bericht door TrotsePa »

De rechter heeft al aangegeven dat ik 2x3 uur omgang behoor te krijgen, maar ze houdt zich er niet aan en is blijbaar dus in haar verhuisverzoek ook niet van plan iets van de rechtbank aan te trekken.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: verhuizing

Bericht door EDA »

Vertel mij wat :-)
Ik ken het probleem.

Om die reden ZOU ik ook een nieuw KG kunnen starten.
Maar ik doe het niet, ik ga niet weer vechten ( En weer grof geld uitgeven).
Ik doe niks. ( De bodemprocedure loopt nog, RvdK is nu bezig met "onderzoek", tegen November uitspraak, maar daar zie ik ook geen heil in, omdat het ook niet uitmaakt wat een rechter vaststelt, dat weet je zelf ook. )
Als dat ongunstig uitvalt, zal ik ook niet verder procederen. Mijn opvatting/ervaring is, dat het niks uitmaakt en alleen een omweg betekent. Als al dat geprocedeer achter de rug is moeten we het tenslotte alsnog samen doen. Tsja...
TrotsePa
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver
Berichten: 246
Lid geworden op: 11 dec 2010, 10:45

Re: verhuizing

Bericht door TrotsePa »

Tja,

ik heb geen idee wat de rechter er van maakt. Dat zie ik tegen die tijd wel. Intussen fijn m'n eigen ding doen, hoe moeilijk het ook is. Het klinkt raar, maar ik lijk wel een beetje vrede te hebben met de gang van zaken. Ik zal wel moeten.
Wel blijf ik bij ex en rechtbank hameren om omgang, totdat ik er daadwerkelijk genoeg van heb. Wanneer dat is heb ik nog niet besloten.
EDA
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 856
Lid geworden op: 03 feb 2007, 23:22
Locatie: The more problems you have, the more you can learn!

Re: verhuizing

Bericht door EDA »

Dat je er vrede mee lijkt te hebben is een goed teken.
Dan ben je dus al meer in je kracht aan het geraken.
Natuurlijk blijf je met een onwenselijke situatie zitten, maar je bent al niet meer voortdurend aan het vechten tegen een macht die groter is dan je behappen kunt.
DAN kom je in je kracht en blijk je later veel krachtiger dan die macht.
Gesloten